divendres, de desembre 02, 2005

Good!

Doncs avui ha estat un dia molt de banda a banda, primer de tot quant m'he despertat a les 8:20 i he obert la finestra de la meva habitació ja he vist que estaba nevat el teulat i que estaba nevant aixi amb aigua deu ni dor si ja comencem aixi jaja mica en mica es va apropant l'hivern de veritat. A les 8:50 m'ha pasat a buscar l'Abel per anar a Micro-Seu, avui a estat el dia dels portatils ja que nomes hem arreglat portatils 3 dels quals eren nous i es tenien que posar apunt, en principi del micro tinc que surtir a la 13h i avui he surtit a les 14:30h pero estaba justificat ja que demà es Sant Xavier i el jefe s'ha currat alli un bon aperitiu amb cava inclos i ja hem surtit d'allà una mica piripis eh Abel! xD jaja despres arriba a casa dina i a les 15:30 ves a classe, pobre Joel avui ha flipat amb mi ja que he arribat una mica hiperactiu jejeje pero despres les 2 ultimes hores de la profe ja se m'ha baixat i ja estaba més d'apalanque s'he m'ha notat no? al acabar la classe a la sala de sota just al marxar a petat la meva pantalla jajaja i jo no he tocat res deu ni dor quina olor a cremat a deixat anar aquell traste quadrat jeje i bueno a pasat la tarde volant i a les 19:40 m'ha pasat a buscar el culbert per anar a fer algun que altre recado, combo, autoscola, pasar a buscar la pili, anar al celler a parlar del seu cumple i parlar una mica del dia de demà ja que avui a la nit no surtire ja que estic una mica cansat entre una cosa i l'altra i aprofitare per fer algun que altre test i demà al demati a reunio de nou de XintCat a ver que hi haura de nou.