dissabte, de desembre 10, 2005

Que pasa Neng


Avui a la tarde m'ha trucat el meu amic Guti i m'ha dit si podia quedar que em tenia que donar una cosa, jo li he dit que en aquell moment anaba un segon a casa a buscar una cosa per el meu cosi, hem quedat sota meva casa i m'ha dit "espero que no tinguis lo que te comprat" i jo pensant per dintre que haura preparat aquet boig, doncs m'ha entregat un regal embulicat i em diu aqui tens el regal de Nadal i jo li dic bueno moltes gracies ja l'obrire quant arribi la data i m'ha dit que no feia falta que ja o podia fer avui mateix jeje i aixi a estat l'he obert i quina gran sorpresa m'ha regalat el ninot del Neng per posar al "cotxe" no tinc carnet pero bueno aixo em motiva més o tambe el puc posar al costat de l'Ordenador com ja el tinc posat ara, moltes gracies Guti :)

2 comentaris:

Fubu ha dit...

l'ha clavat el guti :P

eskary ha dit...

hahahaha tio aixo ja es mes que una motivacio per treuret el carnet i lluir aquet ninot tant guapo al Seat 127!!!