dissabte, de desembre 24, 2005

Divendres a BCN

A les 7 del mati em vaig aixecar amb una son rotllo resaka perque aquella hora debia estar en trance jaja i despertarte aixi doncs no es gaire bo almenys per mi perque durant el tot el viatge semblabe que portaba reska i més quant va surtir el sol... Vam decidir de pasar el dia a BCN per fer alguna cosa i aixi aprofitar per anar a compres per les botigues, aixi que al primer lloc on vam anar va ser al ZARA perque la Mari es volia mirar roba i aixi va ser vam anar a pasar un bon rato al ZARA que si ara aixo que si ara allo i bueno ja se sap una bona estona ti estas i criticant les coses, per pasar l'estona. Despres vam seguir caminant i vam parar a una tenda d'esports (Foot Locker) i alli vaig entrar jo perque em volia mirar unes bambes de microtaco per jugar a futbol i en vaig veure unes que estaben rebaixades 25 euros i eren wapes i ja directe ja me les vaig emprobar em van agradar i ja me les vaig pillar jeje, aqui ja comensaba el gasto del dia, vam estar donant tombs per tot arreu, mirant aparadors i merdes d'aquetes jeje i vam parar a una altra botiga que el culbert i la Mari ja hi havien estat una altra vegada (Culbert deia que era la botiga dels killos i crec que tenia rao) doncs vam entrar i la sorpresa va ser que en una prestatgeria hi havia algo de roba de FUBU i ja com es tipic doncs pa la saca una sudadera jeje a la noia li vaig demanar a ver si tenia pegatines i em va dir que no que si volia em donaba un "penjador" mira si esta girada jejeje (no el vaig agafar eh!) i no res al cap d'un moment van entrar com 4 killes per alli a emprobar-se roba i pasen 2 minuts que apareix el guaperas de turno i totes cridantlo bueno per aixo be lo de botiga de killos i tambe per l'entrada que hi ha alguna altra cosa de roba aixi per aquesta gent jejeje. Despres vam seguir caminant ens vam fer tota la Rambla fins al Maremagnum on vam decidir de dinar alli a un ITALIA que eren més lents que una tortuga pero vam menjar be aixo es te que dir i a les 16h vam decidir d'anar al cinema i quina peli vam anar a veure... chicken little si si una de dibus jeje per democracio va surtir aixo jo volia anar a veure una altra i doncs en aquets casos doncs mira a mirar la movie jeje estaba distreta si que voleu que us digui almenys l'entrada amb el carnet jove em va costar més barata que aqui a la seu jeje i el preu normal esta a 6ialgo a bcn i jo vaig pagar 4,70 que esta prou be pero bueno alli vam estar 1 horeta i 20 minuts i despres vam tornar a pujar tota la Rambla cap a la plaça catalunya on vam pillar el tren per anar a Mataro crec recordar que era i alli vam anar a buscar el cotxe i ja vam tornar cap a casa que quant vaig arribar aqui nomes vaig sopar vaig estar un ratet aqui al PC i a dormir 12 hores de cop rotllo hivernacio jaja, ja que estaba bastant cansat.