dissabte, de desembre 03, 2005

Dissabte

Avui m'he despertat a les 10h si si un dissabte jo tant aviat ja purulant per aqui deu ni dor si feia dies que no m'aixecaba tant aviat i tant despejat despres de haver dormit 11 horetes de res, ja que ahir estaba bastant cansat i despres de fer un parell de testos ja em vaig ficar al llic. Aixi que avui a les 10:30h lo primer de tot a estat anar a una reunio de XintCAT que ja estem preparant alguna cosa interesant de cara a l'any que be que ja anire comentant quant surti a la llum (Nandin merci per vindre avui, feia dies que no ens veiem) nomes erem 5 persones a la reunio pero bueno els altres no debien poder... despres de la reunio hem anat a menjar i apendre alguna coseta al Mos... thanks for el cacaulat que no me l'han cobrat jajaja que n'apreguin eh Guti, segons el Rafa m'ha invitat ell jejeje i no res hem estat al mos una mica més d'una hora explicant batalletes i més coses i ja hem anat cap a casa a que arribes l'hora de dinar i ja preparar la tarde per distreurens una miqueta. Per cert aquesta nit cumpleanys de la Silvia jiji vaya liada nena ^_^.