dimarts, de desembre 20, 2005

Celebració

Vale que el dissabte vaig celebrar que m'havia tret la teorica de cotxe pero no ho havia celebrat amb el profesor de l'autoscola (Antonio) i aixi que com vaig dir i vaig anar dijous pero estaba tancat i el divendres a la nit no es fan classes aixi que vaig tindre que deixar pasar tot el cap de setmana per anar-hi el dilluns a les 21h, vaig anar-hi amb el Badia and Xes, alli ja hi havia més gent, vaig obrir la botella de Cava de Codorniu i vaig repartir cava per tots i un cop ja tenia repartit tots els gots amb el cava responent va arribar l'eskary que al pobre no li vaig poder donar pero bueno gracies a l'Antonio em va deixar oferir-li un cubatet de Vodka amb llimonada i a la Sonia una llimonada, despres per acabar de rematar la nit vaig firmar la botella i ara es quedara per alli a l'autoscola aixi que els quins i aneu o i anireu dintre de poc per tregueu-se la teorica ja sabeu si la veieu per alli ja llegireu el que i posa :P jejeje. Ara dintre de poc ja deure començar les practiques a ver que tal aniran.