divendres, de juny 30, 2006

Entrevista a l'Eskary

Que os podria explicar del Joan (Eskary), es una persona que des de fa molts anys que la conec, ja que ell quant era petit vivia a casa de la meva padrina al pis de sota que el llogava el meu pare, un gran pis eh Eskary!! Jo sempre ho he dit que aquell pis es molt gran i molt acollidor, a més a més amb impressionants vistes al Cadí. Es pot dir que ell es la segona persona a la Seu que va tindre un Cyber, tot i que el va agafar del primer i ell a estat durant uns quants anys un centre de la distracció de les tardes i més d’estiu. També aquestos dos últims anys a estat estudiant Informàtica a l’Institut d’aquí de la Seu, moltes hores costat a costat al pupitre, moltes hores compartint el pc, escoltant les xorrades dels de classe, aguantant a vegades classes infernals, però tot això ja esta més que passat eh! Ara a afrontar el futur i a viure la vida Joan.

Això de l’informatica t’agrada molt a que es degut?

Des de ben petit sempre m’he preguntat com funcionen les coses per dins, sempre desmuntava totes les joguines que portaven sistemes mecànics, casi mai aconseguia tornar a montar-ho jejeje als 10 anys ja jugava amb el Spectrum del meu cusi, tot i que a les hores, només m’interessaven els jocs. Als 11 anys vaig demanar un ordenador als meus pares, hem van comprar un dels primers pc’s que van aparèixer el mercat, ja de segona ma a les hores amb una pantalla de 4 colors amb el que m’hi vaig passar moltes hores, jugant i experimentant, als 13 ja s’hem va quedar petit i hem van comprar un 286! Amb el que ja vaig fer els meus primers programes, i mes endavant ja estava fen bases de dades i compilant programes fets per mi. A les hores es quan vaig decidir que acabaria treballant amb temes relacionats amb l’informatica.

Una cançó?

Moltes, m’agrada molts tipus de musica, rock, grunge, techno, depen del moment. En especial un dels grups que mes m’agraden es RadioHead, una canço? Creep també de Radiohead, però la veritat es que hem quedaria amb totes.

Color preferit?

Des de sempre el blau, signe de pau silenci i soledat.

Has pensat de fer algun viatge alguna vegada? Si es així a on?

M’agradaria viatjar molt mes del que viatjo. On? Doncs tampoc ho he pensat, en qualsevol lloc on pugui conèixer nova gent i noves cultures.

Algun detall que ens vulguis explicar de la teva llarga vida?

Llarga vida? Ho dius com si fos molt gran tiu hem nascut al mateix any! Hem ve al cap, un cop que casi deixo de viure i no crec en deu, així que diré que va ser l’algoritme de la vida que en aquell moment va decidir que no tenia que passar. Era molt patit i s’hem va emportar la corrent d’un riu hem vaig agafar en un tronc com vaig poguer però estava ja molt cansat i ja no tenia mes força per aguantar-me quan estava apunt de deixar-me anar, hem van treure.

Un lloc?

Cal Cubano tio, quan posaràs aquella casa en venta? Es un dels llocs que mes be he estat.

Si vols saludar algú ja saps pots fer-ho:

Be, saludar a tota la gent que hem coneix de la Seu, a tota la gent que casi mai veig perquè viuen lluny de la seu o estudien fora, als que m’aguanten cada dia i sobretot als meus amics i amigues us estimo molt. Tu també eh Toni? Muaa!

1 comentari:

Anais ha dit...

wapooooooooooooooooooo!