divendres, de juny 16, 2006

Toma regalet

Ara mateix, han trucat a la porta i no sabia pas qui era, la sorpresa a estat que a sortit un missatger de Nacex i m’ha dit si hi havia l’Antoni... i jo li he dit que era jo mateix i m’ha fet entrega del paquet, jo tot sorprès li he dit de que es? I ell m’ha respos que era de Bacardi, me l’he quedat mirant sense saber que dir perquè no en tenia ni idea de que era i ell m’ha dit que potser era una botella i jo encara he obert més els ulls, bueno he firmat donant el OK i entrat cap a casa tot despedint-me d’ell. Un cop a dintre a casa he obert el paquet i doncs la gran sorpresa a estat que si que era una botella però no de Bacardi sino d’una altra “Ron Orbucán” i també i anava una carta (podreu veure les imatges aquí a sota). Desprès he fet memòria i m’he preguntat perquè he rebut això i totalment gratuït, doncs es que un dia em vaig apuntar a una pagina web que tenies que aportar pistes sobre on podria estar amagat un tresor, doncs el tresor crec que me l’han entregat ells a casa perque jo no vaig aportar mai res però s’agraeix la voluntat jeje. Veig que això d’internet a vegades es l’ostia no? Bueno algun dia o altre ens la beurem.
Salut Pirata!

La Botella



La Carta

1 comentari:

Mireia ha dit...

Caram tu! Quin regalet! Ara que ja fa caloreta a veure si t'estires i ens convides a fer uns "mojitos" que el rom ja el tens!