dilluns, de juny 26, 2006

Sant Joan a Wai-kiki

Un nou divendres a la Wai-kiki, quant a la Seu no hi ha res un divendres doncs ja sabeu cap a WOK, en aquest cas el divendres de vigília de Sant Joan hi havia un parell de coses a la nostra ciutat però vam preferir anar a la discoteca. Una nit que fins les 12 no vam sortir de la Seu, on tot va a ser diferent, el Xes mel trobaria allà abaix, el Guti amb l’Imma també, les noies de Guissona (aquest cop SI) i a d’altra gent que podreu veure en fotografies per feu-se a la idea. A la WOK aquest cop vaig baixar amb en Carles d’Organyà, es un noi que coneixia de vista, amb la seva novia i la Lluïsa que era amb la quina em vaig posar en contacte per baixar, ja que com he dit els altres ja tenien els plans complets. En principi tenim que baixar també amb el Toledo però al final va ser que no li va vindré de gust de baixar i es va quedar per aquí a la ciutat. Per la carretera d’anada doncs molt be ja que vam anar amb un senyor cotxet (BMW) i el viatge es va fer amb un moment, la cua a les guixetes doncs una mica més que altres dies ja que era una festa remarcable, un cop a dintre ja vam anar com sempre a la barra d’adalt on allà ens vam trobar al Xes i la Eli (Un plaer), poc desprès va aparèixer el Guti i l’Imma on també si van afegir les noies de Guissona (Núria i les 2 Annes). Un cop ja tots presentats, vam parlar una estona mentres preníem un combinat, ja us puc assegurar que era el primer dia que entrava seré a la WOK jejeje. Vaig donar algun que altre tomb però sense arribar a la sala patxanguera on també seria el primer cap de setmana que no i aniria. A la sala de més amunt també i vam anar (Sala Vermella), a la sala del centre que es la electrònica i vam fer la nit, amb en Xavi quin festival nen. Allà també em trobaria a les de Fuliola que ara últimament tampoc mai i falten... De gent de la Seu n’estava plegat aquest últim divendres, quedeu tots saludats eh! D’anècdotes, doncs que durant 7 divendres que hi havia anat no havia vist cap “Baralla” fins aquest divendres que la sang es devia alterar o alguna cosa perquè fins a 7 baralles vaig veure i 10 eurets també em vaig trobar al terra, amb això ja tenia pagada l’entrada. Potser em descuido alguna cosa a comentar que sigui destacada, però no crec que passi res, ja us dic que va estar molt be la nit en general i vaig veure a molta gent. El viatge de tornada doncs perfecte, tinc que recordar que just surtir de la WOK i ja us puc assegurar que només vaig beure 3 cubates, doncs em vaig trobar malament i on vaig estar caminant una miqueta per allà a fora i em vaig recuperar bastant. Així que ens veiem de nou a la Wai-Kiki gent. Salutacions a tota la gent com he dit que vaig conèixer i a la que conec que vam estar parlant o ens vam saludar.

Amb les tres persones que vaig baixar, Carles, Andrea i Lluïssa (Gracies per fer-me pasar una nit tan wapa gent)



Amb les noies de Guissona



L'anna, Nuria i l'anna - Les de Guissona



L'Imma i l'Anna



Laiaaa quant dies sense veuret, que way, ja saps la segona foto esta millor xD



Amb la Nuria! :)

 



El Xes i la Eli

 

Foto amb més noies, Eli, les noies de Guissona i Jo

 

Guti neen i l'Imma

 

Amb el Guti, va estar prou be la Festa eh neen i alguna que altra cosa que passaba per allà :P

 

Les noies de Guissona amb el Julio i el Xavi

 

Amb l'Ibarra, quin crack ell



Quina cara de boig que faig, pero es l'unica foto que tinc amb la Lidia i la Nuria i la tenia que ficar aixxxx xD

 

Al ritme de la musica anabem aquesta gent i o feien prou be

 


Marc, que seria una nit sense tu a la Wai-kiki

 

Igual que tu Jordi, que ens portes la festa i per aixo repetim :)

 
 

Dj convidat, Abel Ramos



Amb l'Albert (Merci per el cubata i la Nuria tambe gracies!)

 

Amb les Noies de Ponts :P

 

Aqui debia volguer ser fotograf profesional pero no crec que mi pugui dedicar jeje

 

Amb la Rosa de Fuliola (no falla la foto e xD)



Amb l'Alba

 

Les imparables de Fuliola

 

Una mica d'ambient, que no sigui dit

 

Amb 2 gogos



Amb el Xes, fent-ne alguna de les nostres jeje

 

Amb el crack d'Organya, vaya festival i vaia fart de bulles que vam veure

 

Andrea i Lluïsa

 

Xavi i Carles, la parella d'Organya



Una foto els tres

 

Alba i Ester de Fuliola

 

Voleu 10€? doncs no perque son meus jeje Al terra de la pista estaben i un que te bona vista...