diumenge, de juny 04, 2006

Sopar i Festa Major Arfa 2006

Quin cap de setmana més mogut deu meu… (Mònica mira que et vaig dir que em portaria be però es que no hi ha manera jeje), primer el divendres cap a la Wai-kiki i ara el dissabte un sopar amb els amics d’inauguració de local i Festa Major d’Arfa. Bueno la nit com he dit es pot dir que va començar al local on vam fer una bona “carnada”, molta carn i beure vi (Vi casolà del Graell), quina ostia que fotia deu meu. Al local vam estar-hi fins passada la 1 i algo , vam anar a l’Eneas a fer unes quantes canyes i ja vam desfilar cap abaix a la Festa Major d’Arfa 2006 on tampoc i vam estar molt rato, ja que uns estàvem cansats encara del divendres de la WOK i els altres de l’ArfaTec.

Aqui es pot veure ben clar el menjar que vam menjar 6 persones...





Gracies al Culbert i la Mari vam poder disfrutar d'una Caimmada gallega.



Ben Happys



Ese txou!



En Marti

 

Una vegada al Ghetto allà em vaig trobar amb el meu Germa, Rafa!

 

Amb en Geri

 

Carla, Rafa, Ferran i Jo



Xavo, Geri, Ivan i la noia amb el Fuet

 

De cami cap a Arfa

 

 

Miki i l'Ester



Miki i Jo

 

Alba (Ribi) i la Mireia (Llura)

 

Alba, Mireia i Jo

 

Alba, Mireia, Peke i Jo



Mireia i Jo

 

Peke i Laia

 

Alba, Laia, Peke i Mireia

 

Peke i Jo



El grupet de nenes

 

Amb l'Alba

 

Amb el boig del Rull... sense comentaris jeje

 

Vaya parell jeje



Dos mes

 

Ara som 3 aquí xD

 

I per acabar no podia faltar una foto amb el Mon