dilluns, de juny 12, 2006

Noves cançons

Quant estic per l'ordenador com molts de vosaltres doncs em poso musica per a escoltar, les noves cançons que m'agradaria recomanar son les següents:

Per escoltar millor les cançons que no es tallin:

1.- Donar-li al Play i tot seguit donar-li al STOP i deixar-la cargar.
2.- Veuràs la Barra Blanca que va avançant, quant estigui bastant avançada donar-li al Play de nou.
3.- Que les disfrutis.

Lucky Twice - Lucky

La cançó Numero 1 a Flaix FM, la primera vegada que la vaig escoltar doncs em va semblar una cançó normal, però crec que va ser a continuació d'escoltar-la unes quantes vegades més doncs li agafes el que deu tindré la cançó, vosaltres mateixos direu.



Dr. Ring-Ding & The Senior Allstars - Shame and Scandal In The Family

Una bona cançó del grup Dr. Ring-Ding que anirà a la acampada jove d'aquest any a Sant Celoni.



Obrint Pas - Sant Antoni

Aquesta cançó m'agrada perquè porta el meu nom al titul, però apart d’això esta molt be. (Per cert demà es el meu Sant!)



La Mêlée del Gremi - solgats

Si t'agrada el Rap doncs escolta aquesta cançó i sinó també i escolta la lletra que esta molt be. (Rap en Català)