dimarts, de juny 06, 2006

Prova aconseguida

Des de la setmana passada que m’estava preparant per fer l’examen de recuperació de Bases de Dates que faria avui dilluns. Les 2 classes de repàs i durant el cap de setmana estat estudiant doncs jo crec que ha anat prou be. Avui al mati s’ha vist quant estàvem fent l’examen, he estat una mica nerviós es pot dir (direu perquè?) doncs perquè només estava estirat per una corda per aquesta assignatura i l’ha tenia que aprovar sinó malament. El resultat desprès d’una hora i algo més a estat d’un 7,4 que com es recuperació doncs passa a ser un 5. En resum que ja no em tinc que preocupar per res més ja que o tinc tot aprovat. Ara toca passar unes bones vacances.

Gracies Monica per fer-nos la recuperació.

2 comentaris:

L&M ha dit...

Felicitats!!!!!! Ara a disfrutar de l'estiu.

Fubu ha dit...

Gracies Nenes!!!! Aixo fare :P