dissabte, de juny 17, 2006

Wai-kiki - Campus Party

Un altre divendres sortit del no res per anar a al Wai-Kiki, quant ja tens al cap que aquesta nit te quedes a casa i al cap d’un ratet te truquen i te diuen Toni que anem a la WOK i te quedes ara? xD doncs si, preparat en menys de ja que te passem a buscar, com te quedes? Doncs mira sort que ja estic preparat per sustos i amb un moment em vaig canviar i som-hi cap a Agramunt. L’expedició va ser amb el Graell, Geri i Jo, per el camí em va trucar el Xavi i em va dir que ell també baixava que quant estigues a Organya li fes una perduda i ell ens seguiria, vaig fer la perduda però ell va sortir a Coll de Nargó (estava posant xofa xD) i vam baixar fins a Ponts on nosaltres també en vam posar al Jeep del Graell i allà jo vaig pujar al seu Jeep del Xavi perquè no anés sol el camí, un viatge sense incidents a destacar d’anada, poc a poc i bona lletra. Un cop arribats a Agramunt ens vam dirigir cap a les guixetes a treu l’entrada, tot seguit va arribar el problema, el Geri s’havia descuidat el DNI i a la WOK com son molt a la seva doncs sinó tens DNI encara que tinguis 30anys doncs no entres... no o entès mai però bueno la discoteca es seva, vam parlar amb els porters i res de res, sort que un quant es mou es mou jeje i vaig anar a buscar l’Olga que es la quina mane com qui diu i vaig estar parlant amb ella (Ja havia parlat amb ella una vegada per correu electrònic) i no res, parlant parlant la gent s’entén i al final el Geri va poder entrar i tots contents (Gràcies Olga!!). Un cop a dintre ja va ser com sempre, es una discoteca i que si fa? Doncs WC, Barra i a ballar jeje. La nit a dintre va anar també molt be, es va poder riure prou. Ahir, una cosa a destacar mira que i vaig cops i cops i mai m’havia passat, em van vindré 4 persones diferents, esta clar a demanar si tenia “Pastilles”, faig cara camell? Jejeje. De pujada vam pujar amb en Xavi, gràcies crack perquè sinó ens quedàvem tirats ja que el Graell va marxar a les 3. De pujada només un incident a destacar a la recta de Montferrer on hi havia un grup de ciclistes on algun s’havia fet mal perquè hi havia un gat mort a la carretera i només vaig poder veure a un noi amb sang. Un cop a casa doncs cap al llitet i a descansar.

PD: Núria on te vas posar? :(


En Geri i el Graell

 

El Xavi

 

El Xavi amb mi

 

Una mica d'ambient a la pista d'adalt



La Barra no falla, ella mai et defraudara jeje

 

Amb la Rosa


 

Rosa i Lorena

 

I amb la Lorena



En Jordi mai no falla :)

 

 

Marc te vaig pillar be eh! ja t'anabes a amarga :P

 

Dj.Ferran Benavent



2 noies d'Andorra xD

 

El Geri amb el Xavi

 

L'ambient a la pista d'adalt ja esta arrebosar

 

Gogos



 



Amb el Geri, Gracies Marc per la Foto, vas deixar la Feina per tirarme una foto oohh xDDD

 

Les Noies d'Artesa de Segre amb el Geri

 

Ostia si hi havia la Leus i tot per aqui a la WOK xD



Amb la Gogo

 

Les Noies de Solsona jejeje

 

 



La DJ de la sala que tens que pujar unes escales, doncs allà esta ella

 

Les noies de Lleida

 

Els nois de Lleida

 

Amb l'Alba i el seu amic

 

Foto final de nit, els tres mosqueteros jeje

2 comentaris:

Fubu ha dit...

Wow, merci per el comentari wapa :) m'ha agradat que te registris per posar-lo, aixo aixo a vere si tenim més sort i ens podem veure el proxim dia perque lo nostre no es que vagi molt be a l'hora de quedar :(. Bueno un ptonas i visca el Barça!!!

Fubu ha dit...

Yaki, aquest estiu teniu que fer un bus de nou i anar els cracks allà a dintre :P Putilles and other jejeje i anda que no ens o pasariem be. Estudiatu (jo no l'organitzare pas eh! xD). Cuidat.