dilluns, de juny 12, 2006

A la boca...

Qui no va al Dentista? Doncs jo si, i esta clar, ja que la meva mare i treballa i sempre m’agafa hora, vol que el seu nen no tingui cap “caries” (lo que t’espera mama xD). Aquesta tarda m’ha tocat anar-hi a mi, primer de tot m’he plantat allà a les 5 menys 5 minuts de la tarda i ja entrat directe a la sala d’espera on poc desprès ha vingut la mama i m’ha dit que encara en tenien per una mica (es típic no?) però bueno jo m’he quedat allí a mirar alguna que altre revista, com la GEO que esta molt be i m’he llegit un reportatge de 7 pagines de Irlanda del Nord, podria ser un lloc on anar-hi a visitar-ho, però tot arribarà. Al cap de 5 minuts torna la meva mare i diu que ja puc passar cap allà on troben la boca i una llum que sembla que t’estiguin interrogant baixa del cel i tu veus un ulls que miren una mica mes a sota dels teus. Però això es lo més normal que pugui passar a dintre d’un dentista no cregueu? Així que m’han mirat la boca i deu ni dor quin ensurt m’he emportat 3!!! Caries però gràcies a Deu que son petites, la part positiva d’això? Que des de el 2004 no hem trobaven cap caries i encara estic mig content. Al acabar de fer la revisió de la boca han passat a fer el primer empast on jo he tingut que l’esforç d’obrir la boca i deixar treballar a la dentista jeje. Quant m’he adonat la cosa ja estava feta i s’ha acabat... ara cal esperar la setmana que be que i torno de visita a que m’arreglin 2 mines que tinc a la boca.

2 comentaris:

L&M ha dit...

Sort en tenim de la Pilar q sempre ens entretén i està allà mentre et burxen la boca!...xD

Fubu ha dit...

jajajajaja sou l'ostia :P aixo aixo sort ni tenim de la Pilar :P