dissabte, de juny 03, 2006

Wai-kiki 2 de Juny - Jose Conca

Qui o diria que aniria a la Wai-kiki quant no tenia cotxe per anar-hi i durant tota la setmana buscant alguna persona doncs que i baixes i al mateix temps que tingues 2 places lliures. De gent que baixes ni vaig trobar però que tornes a pujar? Doncs no, aquí estava el fallo, el David, Fiti… and company doncs baixaven però no tornaven a pujar, el Pujan i la Marta ells venien de Lleida i amb l’Eskary no trobàvem ningú per baixar, la sorpresa va ser quant ja o donava tot per perdut a les 22:30 de la nit, quant vaig estar parlant amb el Xavi (Luky_jr), i ell em va dir que si que i baixaba però que només tenia una plaça, tot seguit vaig estar parlant per telèfon amb l’Eskary i ell casi casi estava com jo que ja s’havia consenciat de que no i aniria i em va donar llum verda així que no m’ho vaig pensar 2 vegades a baixar. Però abans em vaig assegurar que el Pujan que era la persona que em tenia que pujar de desprès doncs encara estaria a Agramunt perquè el Xavi anava a la Platja (Quin mamon xD), en resum tot va sortir segons els plans. A les 23:05 ja tenia el Xavi a sota de casa i vam anar a recollir a 2 persones al passeig (Lluisa i al Montero). La següent parada seria a Organya on recolliríem a la Laia, això de no saber on viu una persona es una mica xungo però a un poble tothom es coneix així que vam preguntar a un padrí que passava per la plaça i ell ens va guiar i si si allà vam anar a parar. La Laia va tardar una mica encara a sortir perquè s’havia trobat un accident i això li va fer perdre una mica de temps, però nosaltres no el perdíem pas a fora de seva casa, ja vam començar el mini “Botellon”, la nostra intenció era beure a partir de Ponts o al mateix Pàrking de la Wai-kiki com fem sempre però el cas es que vam començar allà jejeje. Un cop la Laia ja va estar apunt doncs vam desfilar cap abaix on vam estar parlant tot el viatge de diferents temes interessants (Xavi corre més el teu cotxe eh xD). A les 1 menys 10 vam arribar al Agramunt on vam aparcar el cotxe i ja ens vam posar mans a l’obra (a treballar una miqueta, com aquell que diu a fer hores extres), ara si que vam fer el “Botellon”, 20 minutets vam estar a fora al Pàrking fins que va vindré el Pujan i la Marta que ens van trobar ràpid. La cua de les guixetes no era molt llarga, on es feia cua ahir era a l’entrada... allà de veritat o diré cada dia que i vaigui però es que no es poden organitzar d’una altra forma perquè monten uns txous aquests segurates que fa por i tot. Una vegada a dintre ja es una altra cosa, ara et tens que moure per on vulguis, com aquell que diu ja ets lliure. Vam passar una molt bona nit a la discoteca, a la sala de adalt en Ferrera punxava bona musica, desprès el DJ Jose Conca doncs no se com o feia perquè tampoc vaig estar molt al cas, a la patxanguera va estar prou be (Nuria mira que te vaig buscar i res de res eh!! ). Cal destacar que de gent estava prou be ahir. En resum va ser una nit inesperada perquè no m’esperava que al final baixaria a la Wai-kiki.

Gràcies de nou Xavi and Pujan (Marta)
Lluisa i Laia, un plaer coneixeu-se
Nuria a la pròxima serà eh!!
Alba me’n recordo de tu tranquil•la xD
I Saludo a tota la gent que no hagi escrit aquí però que el vaig veure ahir a la nit.

Els 4 que vam començar l'expedició cap a Organya en busca de la Laia

 

El mini Botellon que vam organitzar al Parking de la Wai-kiki

 

Amb el Xavi quant estabem al Parking de la WOK

 

Toma mitxons del Montero xDDDDDD



Les 2 noies (Lluisa i Laia) de l'expedició

 

4 de 5

 

Pujan i Marta (Yuyan!!!!!!!)

 

Amb el crack del cash



Amb el David (Puto Flash xDD) i el Xavi

 

David amb la Laia

 

Un servidor amb la Laia

 

Pujan, la Laia i jo, esta clar xD



El cash i la Marta (Es feliç el nen xD)

 

Dani, David, Fiti, Cash, Pujan i Marta

 

Jo mateix de nou amb el Pujan i la Marta

 

Ambient a la sala d'adalt



Toma ya!! mira si m'ho pasaba be jeje

 

Les llums, els videos... no i serien sino fos gracies a ell

 

El Dj.Ferreras el puto crack sens dubte

 

Una fotografia amb el Juanma (No podia faltar-hi)



La cabraaaaa de l'Otal, crack ahi ahi a la Wai-kiki, un plaer veuret per allà tiu, va molar amb aquells pavos e xDD (que ens peguem xD)

 

Xavi i Laia al Cotxe

 

Mes de lo mateix pero amb un servidor de nou :)

 

No se que feiem amb les llengues a fora pero esta be xD



Sense comentaris... vaya careto xD

 

Cristian, Molinero, Juanma, Xavi i Laia

 

Goitala ella la noia de Fuliola (Alba!!!) 3 fotos amb ella

 



 

Lagunaa nen!!!!

 

Xavi i Molinero

 

La Festa a la Patxanguera



La Lluisa ballant una miqueta

 

Un parell més sobre la festa...

 

 

Tot te un final i aqui s'acaba la nit. Fins la proxima setmana. Gracies a tot/es per aquesta gran nit.

3 comentaris:

quick ha dit...

Eiii noiet dels pirineus!!!
Veig que al final vas poder pujar les fotos, bé no conec ningú dels que hi surten però m'agrada tafanejar una mica.
Aviam si algun dia m'animo i vaig a aquesta discoteca que es veu molt bon ambient.
Adeeeeeew!!!

quick ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Fubu ha dit...

Sips les vaig poder pujar :P
ara de moment ja les puc pujar per el metodo tradicional jejeje aixo aixo a ver si vens :P Salut marta!