diumenge, de juny 11, 2006

Wai-kiki 9 de Juny - Festa Pirata

Divendres passat va ser una gran nit de nou. Aquest cap a la Wai-kiki vam anar amb el Culbert i la Mari, el Geri no va volguer vindré, Toledo tampoc perquè treballava i el Xes doncs segueix amb la cama enguixada i tampoc el Pujan i la Marta :’(. Vam sortir d’aquí de la Seu sobre les 23h, però abans vam passar per la Mina a comprar alguna coseta per picar (Beure). El viatge d’anada va ser totalment tranquil, fins i tot a un punt es va posar a ploure i pensàvem que ens aixafaria la nit… però mica en mica ens vam anar allunyant de la pluja. Un cop vam estar a les 12h i algo més doncs vam començar la paradeta del “Botellot” mentre escoltàvem musica i fèiem corre el temps ja que era prou aviat i el pàrking encara no estava gens ple. Allà a fora vam coneixer a un parell de nois de Balaguer, en David i en Manolo, tot va anar que estabem escoltant una canço del Neeng i que diu que la seva mare esta escoltant el Manolo escobar i jo no se que vaig dir del Manolo i el noi sem va quedar mirant i diu que el Manolo soy yo, nos conocemos de algo? xDD te tela la cosa eh! I aixi vam estar parlant un bon ratet i desprès va vindré en David. En Manolo va portar una Caixa (ja veureu a la foto que es) i va estar tocant una mica per allí. Encara quant estàvem allí va aparèixer en Fiti i en Dani, vam estar un ratet junts allà al pàrking. Quant nosaltres ens vam acabar el beure vam decidir anar a treure l’entrada, de cua? Doncs poca per no dir res. A l’entrada mentre entregues el tiquet doncs ens vam trobar a les Noies de Guissona (Anna, Núria and company), tambe vam veure gent de la Seu que podreu veure en fotografies. Aquesta nit a Wai-kiki hi havia Dj. E-Craig (Holanda) i en Jordi. Ferreras (Resident Wai-kiki), tinc que dir que era la Festa Pirata a la discoteca, de regalar no regalaven res, ni les gràcies així que només anaven disfressats de pirates els cambrers i els/les gogos, també hi havia banderes pirates penjades per tota la discoteca i jo que sapigui no vaig veure cap més cosa. En resum va ser una nit completament animada, el temps ens va acompanyar, la companyia era bona i la festa fins les 5 del mati es va fer curta.

Mini Botellin - Lambrusco i Martini a la botella petita jeje

 

Amb el Culbert i la Mari

 

Amb el Dani, Fiti, Culbert and Mari

 

Manolo, jo i David (Gent de Balaguer)



Amb la Caixa que he dit abans... era del Manolo de Balaguer.

 

Amb en Dani Gasulla!!.

 

Xavi una foto no podia faltar eh!.

 

Les guixetes.



L'entrada jejeje (Semble que al costat on vaig tirar la foto, algun dia o altre si debien pegar perque semble sang...)

 

Amb la Nuria!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Amb l'Anna de Guissona.

 

Mari i Nuria.



Nuria i Anna de Guissona, i jo esta clar.

 

Amb un combinat dels bons.

 

Rosa i Alba de Fuliola.

 

Marc que cabron que ets eh!! sempre tens que surtir fent coses rares a les fotos jeje.



 

En Dj. Jordi Ferrera.

 



Dj. E-Craig, que simpatic ell jeje

 

 

L'ambient de la WOK



 



Festa Pirata!!! - Hi havia bastantes Banderes d'aquestes per la discoteca.

 

Amb el Xavi Alet!!

 

Amb la Rosa, vaya festival eh nena!

 

Dani ets el puto crack

 

A mi tambe m'agrada la festa, o no?

 

Irina i Rosa



Laia, Xavi, Lluisa i Jo

 

A vere quants i cabiem a la foto xD

 

Una foto de la gent de Santa Coloma de Queralt



Nomes conec la Rosa i en Xavi l'altra mmm perdo memoria jeje



Una altra foto del triete que no podia faltar, Xavi, jo i Laguna neeen!

 

Farem una fotografia a lo gran, a ver si us plau et pots apart? ok ok, venga doncs posat a la foto i ja i som tots jeje

 
 

Laiaaaa maca que way



Amb la Nuria

 

Lidia vaya tres aquets de la Seu eh!! (Merci per entrar al blog)

 

Lluisa tu tampoc i podies faltar aqui eh! visca la festa i el beure jeje

 

Que maco que ets culbert xD

 

Xavi i Llorecç (Mira mira l'espontani del culbert jajajaja)

 

Foto amb en Catximba d'Andorra, crack que us descuidabeu la porta del cotxe mitg oberta eh! Visca el Barça!!!!



Ja sabeu, no sempre poso totes les fotografies, si m'he descuidat alguna foto que podia ser important per vosaltres, demaneumela a ver si la tinc o no... Salutacions per tota la gent que vaig veure aquesta nit i que ens o vam passar tots tant be.