dimarts, d’octubre 11, 2005

Cançons per tancar la nit

L'altre dia quant vaig anar a la Murga em vaig quedar amb una cosa, que sempre posaben una canço que m'agraba per tancar la festa i aquet cap de setmana van canviar i era "Dario G - Sunchyme" i jo era dels pocs que encara es movia ja que era relaxant jejeje la gent deia que aixo no es podia ballar pero si ti poses es pot ballar tot o aixo jo crec :P com deia aquet cap de setmana van canviar la canço per tancar la festa i van posar "Milk and Sugar - Shut up" que tambe esta molt be pero com us dic em va sobtar que canviesin la canço, tambe es molt relaxant per tancar la festa, aixo em recorda el tancament de cada any de la discoteca Wai-Kiki que nomes esta oberta a l'estiu i allà i pasem amb els meus amics les millors festes del divendres ja que aqui a la seu poca cosa i podem fer ja que ens guardem els dissabtes per sortir de festa per aqui jeje doncs com deia la canço que tanca la Wai-kiki es "Peter schilling - Terra Titanic" diuen que es molt famosa per els tancament de les discoteques al acabar la temporada pero jo per primer cop la vaig sentir a la Wai-Kiki i tambe em va sobtar perque tothom se la coneixia, aixi ja sabeu si voleu acabar una bona festa abans d'anar a dormir al vostre PC escolteu aquetes cançons a ver que os semblen.