dissabte, d’octubre 29, 2005

Divendres de cine

Ja sabeu, avui tocaba anar al cinema a veure alguna coseta, primer de tot donar les gracies a la Gloria per l'entrada que m'ha donat, he anat a veure la pel·licula Princesas ja que me l'ha recomanat bastanta gent, doncs m'han recomanat prou be ja que es una bona critica de peli i que val molt la pena de veure, cal destacar que al cinema hi he anat amb el culbert and Mary i ens hem asentat amb el Beto and Marta (bona conversa ens ha donat el culbert amb lo dels culs jeje) tambe hi havia alguna que altra persona coneguda (Les Albes, Marta...) espero que us hagi agradat la movie, aqui us deixo de que va:

Caye i Zulema són dues dones d’uns trenta anys, de procedència ben diversa, però que s’han vist abocades a guanyar-se la vida com a prostitutes als carrers de la ciutat. Al principi, entre totes dues sorgeix una forta hostilitat, però a poc a poc s’adonen que estan al mateix costat de la barrera.

1 comentari:

Fubu ha dit...

Cullons nena jejee al cinema de barcelona lo que donaria jo per anar-hi i sobretot al de sant que es allà on vaig veure la pelicula de minority report i buaa em vaig flipar soc de poble soc pastor i els de la seu som els millors jajaja