diumenge, d’octubre 30, 2005

Sopar

Aquesta nit pasada teniem ben clar on anabem a sopar si si 100% jeje anabem a la glorieta ja que no hi hem anat mai i ens dirigiem cap alli i no res al no veure plaça de parquin jo li vaig dir al David anem al castell motel i ell com s'apunta rapid doncs ja vam anar cap allà, vam aparcar i res vam entrar i ens van dir que no hi havia taula pero que tornesim al cap de 30 minuts i la vam reservar de PM vam anar a donar una volta i a mirar una cosa al Pla de sant tirs i res al tornar ja ens vam fer entrar la meva cosina ens va portar a la taula, nomes ni han 2 com la quina ens vam asentar es en forma de U i tot es butaca i si estaba molt comodo buaa jejeje i res vam començar a demanar el sopar jo vaig menjar "fua" aixi es pronuncia deu meu que bo que estaba jajaja (per lo que valia ja o pots ser ja xD) i despres de segon vam demanar un plat que ere per 2 que ere espatlla de Xai es que no men enrecordo que i posaba perque sempre posent noms molt llargs en aquets llocs i ja que per el nom tenia bona pinta jiji era i abans que el postre ens van portar un gran asurtit de formatges que jo flipaba i ens van dir elegiu que voleu si si nomes em vaig menjar 2 talls de 6 que ni tenia jajaja i el postre es va quedar allà ja que no em vam demanar perque estabem molt tips jejeje, cal destacar que de beure va ser una botella per cap una de cresta rosa per mi i una botella de vi negre per el david i ara que recordo a mi no m'agrada l'aigua amb gas pero la Pineo deu meu es bunisima i que voleu que us digui més aixo es l'historieta del Castell Motel.
PD: Gracies a la meva cosina per recomanarme els plats :)

1 comentari:

Fubu ha dit...

jejejeje esa yaki thanks per avisar ja que encara al parador no hi he anat, allà al motel tambe te tracten aixi eh xDDDDDDD es bunisim :P