dissabte, d’octubre 08, 2005

Divendres de Cine

Com casi cada divendres em disposo anar al cinema sense sopar (es tipic xD) avui hem entrat convidats gracies a una certa persona (moltes gracies wills xD) la pel·licula que hem vist avui es "La amenaza invisible" la pel.licula va d'aixo:
Dos pilots de la marina dels Estats Units tornen d’una missió en la qual han provat un nou avió indetectable per al radar. Poc abans d’aterrar al portaavions, un llamp impacta en un dels aparells i canvia la programació del sistema electrònic. Resum de la pel·licula com qualsevol altra americanada tipica, efectes especials a 1000, els millors pilots mai moren sempre surten super ferits pero allà estan vius per explicar-ho tot i tal com diu la dita ser els protagonistes de la pel·licula aixi que si voleu anar a veure una altra pel·licula aneu a veure la de "Cinderella Man" que semble que almenys esta relatada en una historia real.

1 comentari:

eskary ha dit...

Gracies per la proposta cineasta, segurament dijous anire a veurela (si es que encara la fan), per altra vanda veig que ahir no vas sortir. Aixo hem fa pensar que passa algo greu, si el fubu no surt un divendres, es perque hi ha algo que no encaixa, esperem que no sigui res fubu. Jo com et vaig dir, vaig pujar amb la neus Andorra el pais dels killos, ella es molt feliç alla, perque es sent part d'Andorra i ho porta molt enterrat al cor aixo de ser killa, pero be, l'hem d'acceptar tal i com es, sempre esta alla es la millor i una de les persones que mai m'ha fallat quan l'he necesitat de veritat, gracies Neus :*** t'estimo un munt. Tambe cal mencionar el senyor ShinChan, amb el qual varem quedar per andorra, molt ben parit el noi, ara s'ha fet municipal al comu d'andorra. Ja tenmin un endoll per treure les multes, aquet bon noi que mai es perd cap lan party de la seu, es molt estimat per andorra i si baixes per la seu mes sovint tambe ho seria per tota la seu. Per ultim com a petita anecdota, els mossos estan a la rotonda d'andorra fen bufar a la gent i hem van dir que com que no portava el permis de conduir hem podien denunciar, i jo els hi vaig dir que era plenament concient i que ho arreglaria el mes aviat posible. Hem van fer bufar i vaig donar!!! patapam xD pero senyors mosos ho sento molt, jo nomes he donat 0.10 i el permes es 0.25 tot i aixi es van fer l'interesant i m'ho van dir amb una mica de mala ostia xD

Fubu aqui de poc el teu weblog es convertira en un espai de trovada.