dissabte, d’octubre 29, 2005

A la muntanya

Aquesta tarde estabem intentant localitzar al Xavier Moles a vere si el teniem que anar a buscar a puigcerdà pero no ens agafaba el mobil, el xes el trucaba i li donaba linea, el trucaba jo i hem surtia que estaba apagat, el xes tornaba a trucar i li donaba linea, jo tornaba a trucar i hem surtia una tia parlant amb frances que debia dir que no tenia cobertura i el xes tornaba a trucar i li donaba linea... no entes res de veritat ja veieu aixo de la telefonia mobil com va jejeje. Despres hem decidit anar cap a Martinet a demanar un mapa dels bunkers per anar-hi dilluns ja que el que tinc jo no se on para, hem parlat amb una senyora molt simpatica que ens a ates molt be, tot seguit per pasar la tarde amb el Xes hem decidit anar cap al pic de l'aguila i hem començat a pujar i pujar i ens hem pasat de desvio ja que no ens enrecordabem com anar-hi i hem arribat a Lles de cerdanya i hem preguntat a 2 persones i goita quina casualitat que eren de fora del poble jeje i despres hem anat a la botiga del Paco on ens ha ates molt be i per agrair-li li hem comprat el Berenar, 2 euros ens hem gastat i cap a Mussa hem anat allà hem parat i amb un pastor de vaques hem parlat i ens explicat lo que ens feia falta per el dilluns aixi anirem més preparats. Amb el Xes hem decidit anar a berenar a un bunker i jo ja en tenia un de clitxat i allà hem anat pero abans un parell més hem visitat i res hem anat al que he dit jo i al sostre d'aquet ens hem asentat i bona vista teniem desde alli i hem brenat i parlant parlant s'anaba fent fosc i ja hem marxat d'allà i cap a la seu hem tornat a canviar la pila del rellotge que avui ja s'havia mort el meu jejeje i res ara a preparar la nit que espero que ens veiguem tots :P