dimecres, d’octubre 26, 2005

Promocions

Desde feia un mes i algo amb els meus amics vam dir de fer la promocio que fa Camel com ells fumen pues mira ells em donaben els tiquets de dintre de la camel que hi havia un numero de participacio bastant llarg que tenies que posar a la seva pagina, vam reunirne uns 200 i algo i aixo ens va servir per agafar una toballola, la sorpresa va ser que la vaig demanar fa 2 setmanes endarrere i no se si va ser per la vaga de transportistes pero el regal no arribae i avui al mati han trucat al timbre com 10 segons seguits i jo pensant qui sera el boig aquet jejeje i resulta que era el pavo de Camel que em portaba el regal, nomes tenia que pagar transports que a la pagina deien que serie 10€ pero resulta que ne tingut que pagar 5€ no entenc res pero ara ja tinc el regal a casa i a ver si es pot utilitzar, ara hem començat una nova promocio que es la de Marlboro per fer alguna cosa jeje.
Ja sabeu que fumar perjudica greument als qui us envolten o sigui jo xDD