divendres, de gener 06, 2006

Distrecció...

Dijous a la tarde ja teniem planejat anar a Andorra amb el Xes de compres ja que el dia abans i vam estar per mirar a ver que podriem agafar, aixi que a les 15h mes o menys ja vam surtir cap adalt de Andorra, la primera sorpresa va ser el control Anti-Terrorista dels mossos que tenien montat aqui a la surtida de la Seu, com diu el Xes tambe va be que treguin les armes perque sino segur que sels i posa pols jeje, vam seguir el cami (no ens van parar tranquils) i vam arribar adalt de Andorra al parquing i ja vam anar per feina cap al Zara que alli el Xes va veure 2 jerseis que li molaben ja els va agafar emprobar i venga ja haviem fet una feina (vam estar més de 30 minuts per aixo eh xD) i a mi sem va posar al cap de buscar la sudadera del Barça i vam pasar per 7 o 8 tendes d'esport i res de res, tenien el Xandal, camisetes i a una tenien una sudadera pero semblaba la camiseta de porter i no em va agradar aixi que em quedo sense :( despres, al mateix temps tambe buscaba uns pantalons de Xandall i si que els vaig trobar uns de wapos de Reebok a la mateixa botiga oficial d'Andorra i la sorpresa va ser que estaben rebaixats de preu i tot jeje aixi que ja em vaig estalviar alguna coseta (crec que avui o demà ja comencen les rebaixes a Andorra per aixo aquetes botigues) i ja vam anar a buscar el cotxe i despres vam parar a una botiga d'electicitat que tenia que mirar una coseta que tampoc o tenien i al cap de res vam baixar cap a la Seu, encara aixi eren les 17:30h i ja vam pillar una mica de cua pero bueno aixo ja es tipic d'Andorra. Al arribar a la Seu vam donar un tomb, vam tirar el Combo (Mon a ver si tinc sort i em toca tiu xDD) i despres la sorpresa va ser que com som Dijous i que pase els dijous? doncs Futbol que sempre pillem la pista de fora del poli de gespa i ahir estaba tancat el poli i clar a nosaltres ningu ens va dir res i bueno el Toni (o sigui jo) em vaig tindre que mobilitzar per a ver que pasaba allà jeje i no res vaig parlar fins i tot amb el Regidor d'esports (lo que es te que fer per jugar a futbol eh!) i bueno en resum que no sabien on podien estar els del poli perque tenien tancat el mobil i saltaba el contestador i o vam deixar correr, la sorpresa va ser al cap d'una hora que em truca el Geri i em diu Toni ja pots baixar cap al Poli que esta obert i ja tenim la pista... arrbio al poli i va ser de xiripa perque estaben guardant les coses de la cavalgata de reis allà i havia la noia del poli i ens va llogar la pista amb molts peros i crontes pero al final vam poder jugar saltan la balla perque no ens va ni obrir la balla pero almenys ens va deixar la clau de la llum aixo si i vam poder disfrutar d'una hora molt esperada durant totes aquetes vacances, aixi que ahir a la tarde va estar molt distreta. I a la nit...