diumenge, de gener 01, 2006

Nit de Cap d'Any

Ahir va estar molt be ja que anabem a sopar a casa de la Pili a la nit amb uns quants de la colla (Ivan, Geri, Pili, Culbert, Mari i Jo) ja que ni han uns quants que u fan a casa. A les 21:30 ja estabem a casa de la Pili preparant el Sopar que tothom portaba alguna cosa i aixi ens repartiem la feina, menos el beure que el vam comprar entre tots, el sopar va anar molt molt be ja que vam estar distrets amb el crack del Ivan que tot el rato en deixaba anar alguna que altra i cada cop doncs anaba pujant l'ambient ja que l'alcohol rera darrera copa doncs començaba a fer els seus efectes tontets jeje. A mesura va anar pasant la nit i van arribar les 24h, l'hora de les campanades, tothom ja tenia el seu raïm preparat al seu davant, aixi que vam posar TV3 com cada any i venga primer els quarts i despres les 12 campanades, va anar prou be, van entrar tots els troços aixo arrai, despres vam posarnos a cada copa Cava "Català!" jeje i vam brindar perque tinguem un millor any que aquet que hem pasat endarrera, no es va fer esperar la cosa i a les 00:30h ja van començar arribar més amics que amb ells tambe vam tornar a brindar i ens vam abraçar com una bona gent amb una bona amistat. A la 01:50h aprox ja vam marxar cap abaix als pubs, vam entrar a l'Eneas i ja va començar el festival de donar el bon any nou a tothom, com es poca la gent que conec doncs... pero bueno de P.M ja se sap, aixi que vaig surtir a fora i la Monterilla es va enrotllar i em va donar una miqueta de la pocima que tan m'agrada (Whisky Peach and Orange) i vaig tornar a entrar cap a dintre del Eneas i el Xes ja em va cridar per marxar i vam anar a buscar els amics i ja vam fer la primera parada a casa del Geri i vam estar poc rato. Vam intentar entrar al Pub Drac pero no si cabia ni de conya jeje i vam marxar cap abaix al poliesportiu pero nomes vam baixar 2 el Ches i jo, aixi que com uns cracks cap abaix. Perque no diguin que no soc mala persona li vaig dir al Ches cuidado tiu que aixo esta catxo gelat aquet troç, nomes dir-ho em vaig fotre jo una bona llesca grr (encara pateixo consequencies) i ja vam entrar cap a dintre del poliespotiu bueno abans vam comprar l'entrada 10€ esta prou be per tot lo que portaba (Cotillo, Cubata, Cava, Esmorzar i l'entrada), vam entrar i ja vam anar a buscar directe el Cubata no pot faltar aixo jeje, allà ja va començar el liu perque primer de tot tenies que anar a comprar el Got que costaba 1€ pero lo més bo es que pago 1€+0,50cent perque aixi em podia agafar cubata especial o sigui Reb Bull i Vodka i no res que la tia em diu si si ya esta pagado ahora se lo dices al chico i te lo dara, vaig a demanar-lo i el tiu que em diu que no que no que a ell no li havien dit... jo en aquell moment ja flipaba, torno cap a la tia i li dic ei perdona que el chico me dice que yo no lo he pagado i la tia va i li torna a dir que jo ho havia pagat i el tiu va sudar de mi i em ve un altre tiu i em diu que quieres i li dic el que volia i em diu i lo has pagado i yo si si i ell seguro (vaya liu aqui amb la pu.. barra xD) i bueno al final mel va servir perque ja debia estar fart de discutir pero bueno... vam pillar el tumbalibre i vam anar a donar una volta per dintre del Poliesportiu i deu ni dor la gent que hi havia a dintre... i la de coneguda que no era poca... (Si no vaig veure alguna persona que em disculpi i que tingui un Bon Any Nou) aixi que primer parla amb uns i despres amb uns altres i canta una mica les cançons que tocaba la Marxa dels Nois, aixi que la cosa va estar distreta un bon rato, amb el Xes no sens va acudir res més que pillar uns quants vasos de la gent que els tiraba i res que amb aixo ens vam pagar les entrades jejeje tem girats pero mira tambe ens vam distreure un bon ratet i vam riure lo seu en alguns moments, (lo dels gots era que tu en pillabes un a la barra per 1€ i despres el podies tornar i te tornaben els diners aixi que...rotllo per la Festa Major) entre mitg de tot aixo amb el Ches vam anar a buscar tambe el Cotillo i prou que el vam fer servir, molt més tard vam agafar el Cava que estaba prou be pero bueno ja sabem que el Cava es lo que fot més castanya perque avui ho he notat al aixecarme eh!. El cava ens el vem anar a beure a la grada, allà vaig trobar algunes persones conegudes, una d'elles em va explicar que els hi havien robat algunes coses com els mobils i carteres i no els hi havia pasat nomes a elles sino a més gent, no se que pasa aqui a la Seu pero desde fa un temps hi ha gent que es dedica a robar coses als pubs... quina purria de gent de veritat perque no podem viure be? sino tenen diners doncs que sels guanyin d'una altra forma joer abans que els demanin no que els manguin pero ja veieu en quina societat vivim pero bueno ara no men redare aqui a fotre el rallazo amb aixo, amb el Ches vam estar 15 minuts alli a les grades sentats cantant cançons de Sau que tocaben el grup i comentant la jugada, despres vam surtir un ratet a fora que hi havia el Totil i vam estar amb ell i les de Prullans que vaya unes jeje, vam tornar a entrar al Poli i vam deixar pasar un rato i ja van acabar de tocar i van posar un CD i nosaltres ja vam decidir de marxar pero no abans sense l'esmorzar que te donaben alli, aixi que vam anar a buscarlo i va el tiu i em dona la tira de xocolata i em diu venga ya esta i jo em quedo que? i la Coca i sem queda mirant l'altre tiu i men dona... no estaben gaire fins ahir la gent que servia les coses crec jeje aixi que jo tenia molta més Xocolata que no coca... vam anar pujant cap a casa amb el Xes sempre cantant alguna coseta per el cami aixi per matar el fred una miqueta jeje, ens vam tornar a trobar al Totil amb les noies de Prullans vam parlar una mica i ja vam seguir la nostra marxa, tambe per el cami vaig tornar a veure la Monterilla que anaba cap a casa a mimir i jo al Caprabo ja vaig trencar de carrer cap a casa i el Xes cap a la seva. Una mica més abaix em vaig trobar al Coll i al Emilio que em van dir si volia que em portesin a casa i aixi va ser hem van portar cap a casa i en un plas ja estaba al llit.
Aquet mitgdia quant m'he despertat la resaka ja feia els seus efectes. :)

PD: Hi ha moltes coses que m'he descuidat d'explicar pero es que tampoc no venen al cas aixi que aqui hi ha lo més resumit de la nit.

1 comentari:

Fubu ha dit...

Yaki Bon Any Nou nena :)
Vaya nit la d'ahir!!!
Fins aviat i recuperat xD