dissabte, de gener 28, 2006

Divendres

Jo que pensaba tindre festa o sigui de no fer practiques del modul pero va ser que no ja que no consideren festa total la de Sant Tomas al nostre Institut aixi que jo a les 8:30 del mati cap a fer practiques pero que si fara cada dia o tinc que fer, no vindra d'un altre dia. A la tarde per aixo si que vaig tindre festa i la vaig aprofitar per veure Angels i Sants ja que el dijous no vaig poder perque vaig mirar el futbol i la Mari mu va grabar i doncs aixi a les 15:45 vam anar-ho a veure a seva casa, mentres o miraben una cerveseta si que va caure i despres un bon crep de Xocolata jeje, vam estar mirant la televisio el programa de TV3 el CLUB allà i vaig enviar un SMS perque surtis en pantalla pero no vaig tindre sort :( una altra vegada sera almenys quant envies un SMS te tornen un altre SMS donant les gracies jo amb aixo ja vaig estar content jeje. A les 19:00 vam marxar de casa la Mari amb el Culbert i voliem anar a la Radio que ell tenia que anar a buscar unes entrades per el cinema, la sorpresa va ser que ens vam trobar el Xes just al surtir de casa de la Mari i ja vam riure un rato amb la neu i ell ja es va apuntar a vindre amb nosaltres, despres de fer aixo jo vaig marxar a una reunio de Jerc i ja es van fer les 21:00, sopar i torna a surtir, en principi jo tenia un altre planing pero la cosa va canviar i ens vam tancar tota la santa nit a dintre del Caliu jugant al billar una partida darrere l'altra, hi ha gent molt bona allà i no es broma un tiu que te diu ara te la fare entrar de tal forma i tu fa o te la fa pasar per el costat d'una de teva que esta posada just al forat i ell te la posa per el costat com sino i fos, aixi ens vam distreure un ratet la nit de divendres, despres de tantes partidetes de bitllar vam surtir a donar una volta amb el cotxe del culbert i a fer uns trompos amb tota seguretat a un parquing i a tirar una fotos, aixi que despres de tot aquet dia vaig vindre cap a casa i no vaig tardar a anar a dormir gaire més tard i avui he dormit fins les 14h del mitgdia jeje rotllo hibernació dels Osos doncs lo mateix jeje.