dissabte, de gener 14, 2006

El foc es perillos

Segur que tots sabeu lo que es el foc, doncs millor no jugar amb ell pero encara que no i juguis ell segur que te sorpendra, com ens ha pasat els 2 ultims dies fent practiques. El dijous al mati allo que el meu amic Abel estaba reparant un ordenador i de cop el sento que s'esbera i busca alguna cosa i jo m'aixeco per mirar que pasa i plas allà estaba el foc a dintre d'una torre, el foc s'havia produit del no res es per flipar aixi que vigileu amb els vostres pc's gent (no us vull asustar tampoc, no te que pasar res) pero ja se sap si a pasat una vegada pot pasar-ne una altra a una altra persona, deu ni dor si ens vam acollonir al principi pero despres ja sabeu tot son riures. El segon incendi petit tambe controla va ser ahir divendres quant el pujan ha ences la estufa i jo mel estaba mirant (mira si estaba adormit encara xD) que veig que es comença a fer una flama a dintre de la estufa i despres ja he reaccionat i m'he aixecat de cop i he flipat i l'Abel tambe tot sobat tambe s'ho miraba i el pujant com estaba d'esquenes a l'estufa ell veia fum pero no s'imaginaba el foc... aixi que a tancat la estufa i ha bufat a dintre i ja s'ha acabat el susto... pero perque veigueu que el foc esta a tot arreu i en tot moment, aixi que aneu en compte :) Salut gent.

1 comentari:

Fubu ha dit...

jeje goitala!!!! de piromans res jiji que tinguis sort amb l'examen :)