diumenge, de gener 22, 2006

L'esport

Desde sempre m'agradat molt practicar algun esport, sigui el basquet, corre, patinar o fins i tot el futbol, ara per ara nomes practico el futbol, bueno tambe per la festa major practico el basquet ja que ens apuntem al 3x3 pero ara es el cas del futbol de lo que os vull parlar. Els dijous segueixo anant a jugar alla al poli, quedem unes 10 persones mes o menys cada dijous pero a vegades som mes o fins i tot menos, com us vaig dir em vaig comprar unes botes de futbol per poder jugar be sobre l'instal·lació de herba artificil pero aixo crec que potser o es bo o es dolent per els tormells perque desde que vaig a jugar a futbol allà he notat una forta perjudicació cap als meus tormells sobretot al de la esquerra que es la meva cama en que xuto o en la quina tinc més domini perque ens entenguem, fa 2 dijous endarrere ja vaig notar malestar al tormell, aixo em va suposar de que el dissabte que sempre tambe anem a jugar doncs no i anes i tingues de relax la cama aixi que el dijous aquet passat i vaig tornar i quant ja portabem 40 minuts jugant vaig començar a notar de nou doncs que em molestaba el tormell i vaig anar parant, aquet cop el dissabte no vaig descansar i ahir o notaba bastant pero clar sino practiques esport que tens que fer? i ara que estic en bona forma per jugar a futbol doncs no puc badar, de moment jo o tinc com un hobby, ja que no tinc ganes de moment de desperdiciar els caps de setmanes anant a fora a jugar amb algun equip. Equips? doncs el mateix Coll de Nargo o el CastellCiutat m'han oferit en 2 vegades anar a jugar a les seves files pero jo de moment he dit que NO perque com dic no em vull comprometre amb ningu i els findes els tinc per estar amb els amics i per descansar i desconectar una mica de tot lo de la setmana aixi que de moment lo que puc fer es animar aquets 2 grans equips que son ja que a les seves files i tinc molts amics i se que ells poden tirar els equips endavant, en un futur no descarto entra-hi pero de moment lo que he dit o tirare endavant, val més fer un parell de bones patxangues durant la setmana que perdre un bon cap de setmana :)