dimarts, de gener 24, 2006

Les PowerBalls


Despres d'uns quants dies esperant el moment del pedido de les PowerBalls, la pàgina on les vam demanar no les enviaven per falta de mercancia i avui doncs ja arribat el moment de poder-les disfrutar, a les 9 del mati amb l'Abel hem anat a Seur i ens han dit que estaba de cami el pedido i arribar a les 11:30 pero nosaltres fins la 13h no hem anat a buscarles, quina a estat la primera impresio de les powerballs? doncs amb l'Abel ens hem quedat mirant i diguent com funciona aixo, ens hem mirat el manual pero res de res allò no es movia i nosaltres diguem cullons que raro no? i jo he anat a casa a dinar i al cap de no molt rato he rebut un sms de l'Abel diguent que ja aconseguit fer-la funcionar, de mentres jo a a casa estaba instalant les coses que havia agafat per l'ordenador (ara cal dir que casi no em fa soroll) ja es lo que volia, he posat les powerballs a la motxilla i a les 15:25h he anat cap a classe, lo primer que m'ha dit l'Abel a sigut, tiu em fa mal el braç de tant foterli canya jeje tot seguit he lliurat totes les coses del pedido a tota la gent i ja han començat a intentar-les probar d'arrancar i la gent no a tardat a demostrar que ja sabien com anaben, algunes d'aquestes powerballs porten conta RPM i ja han arribat a 10000ipico, deu ni dor per sel primer dia, jo puc dir que amb casi 9000 ja es nota una bona força al braç i notes que es cansa rapid pero bueno lo dit, no es te que abusar d'aquet aparell sino es per fer exercici, a vere que tal estara la gent demà despres de ferlo anar tot el dia... Aposto perque més d'un tindra agulletes.

1 comentari:

eskary ha dit...

Fa mal el braç :'( putes agulletes... si et fona agulletes no pot ser bo