divendres, de gener 06, 2006

Nit de vigilia de Reis

Ahir a la tarde vam estar parlant amb el Xes de fer un sopar a la nit aixi per celebrar una mica la vigilia de reis i per anar a sopa fora de casa i jo li vaig dir que li diria algo al acabar el futbol i aixi va ser i vam decidir d'anar a sopar a fora o sigui cap a la Bambola pero estaba a rebosar i vam anar a la Mina on tambe va vindre el Geri a sopar amb nosaltres i vam fer una pizza i un parell de botelletes de lambrusco i un crep, al acabar el sopar va vindre l'Ivan i el Toledo on ens van fer costat mentres menjabem el postre i l'Ivan ens va deixar veure les fotos que el Xavi li ha enviat de Colorado perque veiguem tots (Una salutacio amb abraçada Xavi perque tu que estas molt lluny!!) aixi que vam estar mirant i comentatn les fotos amb els amics i al cap de 10 minuts ja vam desfilar d'allà i vam anar a donar unes voltes amb el cotxe mentres algun que altre feia el seu piti (dels bons per ells xD) al cap d'un ratet l'Ivan i el Toledo van deixar-nos al Eugenio que nosaltres 3 ens vam quedar a fer un combinat (Cubata pels amics) un punt a destacar del bar va ser unes quantes persones que estaben jugant a la maquina que els i va tocar la tira de pasta imaginat que es va quedar sense pasta la maquina per donar jeje lo que els i va donar van ser 214€ i la maquina encara en marcaba 150€ que els i tenia que donar pero com no hi havia monedes... i 140 Bonos o sigui per seguir jugant un ratet més i treure més diners dels bons jeje bueno tornem al tema, mentres estabem prenent el cubata vam veure la tele aquesta de Loto Catalunya i vam decidir de fer una jugada que costa 1€ per pasar el rato, vam fer l'ultim sorteig de la nit i no ens va tocar res, quina llastima pero bueno ja vam riure un ratet mentres estabem allà a la barra bebent i mirant la tele jaja. Al acabar de l'Eugenio vam marxar caminant directes cap a l'Estolador, era una mica aviat pero bueno nosaltres vam fer un nou beure alli i vam fer unes quantes partides al futbolin per anar fent temps per la nit, despres ja vam anar cap a l'Eneas que allo es el nostre local a les nits de festa i allà ja vam fer més partides de futbolin sempre abans saludant a la gent (Adriana, Alba, Silvia, Sandra... quedeu saludades tambe per aqui) mmm (Nandin!! tranquil que de tu men recordo molt be eh nen!) tambe que no falti la penya vella del lokal WC( Mon, Arni, Lino, Geri, Gons, Rafa yeah, Segu, Abert... i molts molts més) va ser una bona nit ahir allà a dintre del Eneas pero la nit acababa de començar ja que encara tenien que pasar moltes més coses... vam fer uns quants futbolins tambe alli al Eneas, tambe vam cantar bastant eh Xes jejeje vam riure bastant i vam recordar cosetes o fins i tot alguna que altra paranoia amb el puto muro del ghetto Rafa jeje, vam fer alguna altra copeta més per alli a dintre, tambe vaig veure com un tiu treia la anella de l'extintor i al cap de no res li donaba per tirar d'ell i va deixar allo amb una boira blanca... que casi no es podia respirar per aixo alguns vam tindre que surtir a fora ja que jo estaba casi al costat d'aixo que va pasar jejeje (no se com mu faig pero sempre que pasa alguna cosa estic jo per el mitg xD) despres a fora vam estar parlant amb més gent i amb les nenes com l'Alba que ella tota simpatica sempre te conversa per donarte o fins i tot la Carla que tambe feia molt de temps que no veia, despres d'estar per allà un bon rato ja ens vam disposar d'anar cap a la Murga amb el Tete que era l'unic que vaig veure per anar cap alli i a mitg cami ens vam trobar el Toledo i Xes que anabem amb el Pollo un amic i ens van acabar de portar amb cotxe fins la Murga, a la Murga tot molt be a la cua tambe vaig veure a la Mireia (Salut nena que feia molt temps que no te veia a tu tampoc :) despres a dintre va ser sorprenent perque desde lluny es sentia reageton d'aquell i si si era de la sala gran de la Murga, ens vam quedar doncs no se... sense paraules perque sempre que hi havia anat mai havia sentit aquella musica alli i res mica en mica s'anaba omplint (allà veig que tambe su han pres en serio el tema del tabac, ja que han 1/4 de la pista hi ha una cinta i allà es pot fumar i a l'altra 3/4 no i jo crec que es nota bastant més ja que no hi ha tant fum a la pista i a sobre te vigilen i tot si fumes a la pista gran te be el segurata i te fa anar cap a l'altra banda) bueno doncs nomes entrar ja em vaig trobar al pascu i l'adri que vaya cracks ahir a la nit ells arrai que els i agrada la festa, jo vaig anar cap a la barra i allà em vaig trobar a l'oliva on un bon rato vam estar parlant mentres ens servien el meu cubata els seus i els de l'Alba i la Mireia, allà ja vaig anar a donar una volta per el complexe o sigui cap a l'altre pub i no res que estaba una mica mort tambe pero bueno ja vam tornar cap a la pista central i allà vam ballar bastant rato, quant es va començar animar la nit ja vam pujar cap adalt de la tarima on i vaig pasar tota la nit (Vaig arrosegar a l'Alba...) i vam estar allà tambe més tard van pujar la Mireia i la Laia i el Totil (crack que jo sempre men recordo de tu) allà tambe hi havia el pasku i l'Adri, nomes vaig baixar un cop per anar a la barra agafar una mica de beure i tornar a pujar on vam acabar la nit fins les 6, ahir ens van oferir una hora més (Gracies Alcalde jeje) aixi puc dir que la vigila de Reis va estar molt molt be, de tornada cap a casa vaig baixar amb el pascu, adri... un cop a casa em va costar dormir ja que el red-bull amb vodka a mi m'afecta una mica bastant i no em deixa dormir jejeje pero bueno a les 7 ja estaba dormint fins avui al mitgdia on m'han cridat per anar a dinar i al acabar de dinar com estaba una mica cansat he tornat al llit 3 hores més...

PD: Si em descuido algu per saludar queda saludat desde aqui :)