divendres, de gener 06, 2006

Entrevista al Donovan

Aqui va una entrevista de nou, despres d'uns quants dies sense posarne cap, aquet cop li toca el torn al Donovan, un amic que sempre havia viscut aqui a la Seu i era de la colla i ara viu i treballa fora de la Seu i li va molt be, que us puc explicar d'ell, doncs que es un noi molt simpatic, que amb ell i el seu pare vaig coneixer algunes coses de l'informatica tambe encara que ja les havia vist abans pero ells mu van explicar bastant més per sobre, tambe era tipic quedar a les 15:15h cada dia tota la colla i anar a fer el ximple per la Seu o fins i tot anar a jugar a futbol al insti, quina temporada que ens colabem allà a dintre i a jugar a la pista aquella o a la Boixadera ni haviem pasat de tardes... i el dia de la CastellCiutat Donovan? vaya bronca ens va caure dies despres per lo que haviem fet jajajaja ai deu meu pero bueno visquis fora o aqui a la Seu ja saps que la meva amistat la tindras crack, espero veuret aviat a tu i a la teva xicota, salut!!
Aqui va l'entrevista:

Aixo de viure fora de la ciutat on has pasat la teva infancia es molt dur?
Ni de conya, es com surti de un pou i de cop trovar-te la llum! Però en part si per la gent que deixes enrera i per tota la convivència que he tingut en aquesta ciutat, els amics, els coneguts, les festes, les borratxeres i les fumades.

Color preferit?
El gris, perquè es una debilitat.

Una canço?
Safri Duo – Samba Adagio

Trobes a faltar els teus amics de la Seu i la seva gent?
Oh clar! Si no, no hagues vingut de vacances, mes val tard que dora. Però ja us trobava a faltar.

Un record o imatge de la teva vida?
La cara del meu germà.

Un lloc?
El pla de les forques! Hem porta molts bons records, sobretot de ressaques solitàries i reflexives.

Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho:
A la gent de la Seu que hem conegui i especialment en les que conservo encara un bon record. P.D. i no hem deixaré a tots els meus amics! Salut!



PD: Donovan mil disculpes sino l'he posat jo abans, aqueta si que a estat culpa meva de tardar una mica :)

3 comentaris:

Fubu ha dit...

:)

Txell ha dit...

Hola, he trobat aquest blog per casualitat.
Estic gairebé segura que soc la mitja germana del Donovan.
M'agradaria coneixe'l, això va de debó, si llegeixes aquest missatge contesta'm si us plau.
Meritxell (Rubí)

eskary ha dit...

txell, posa't en contacte amb mi, jo se com localitzar-lo eskary @ gmail.com