dimarts, de gener 03, 2006

Un par d'elles

Quant vaig arribar a casa ahir vaig mirar 2 pel·licules que el meu cosi i el gerard deien que estaben molt be, en el cas del gerard em va dir que la primera part es surtir i el culbert deia que les dos, aixi que jo ahir vaig fer una marato de les 2 pelis de SAW!! si encara no les heu vist esteu tardan de veritat ja que valen molt molt la pena, aquestes pelis em resulten molt semblants a les del Cubo que ni tenen tambe unes quantes parts pero les de SAW estan més currades. Intriga, misteri, por i acció es lo que tenen aquestes pelis, aqui a sota us deixo de que van perque us feu una mica a l'idea.

SAW



Sinopsis:

Des del primer fotograma de Saw, l'espectador s'enfronta al desconegut: dos homes es desperten encadenats a la paret d'un lavabo subterrani. L'única cosa que saben és que un d'ells ha de matar a l'altre abans de vuit hores o ambdós moriran. Aquesta pel·lícula, de trama intricada i final sorprenent, constituïx una intensa i complexa incursió en el suspens, amb un tractament visceral i sorprenentment huma del terror que ha fet estremir al públic en tots els lligams de bestiar en els quals s'ha estrenat. A Saw, totes les víctimes tenen que afrontar una elecció horrible de la qual depèn la seva vida. Un home només pot lliurar-se de morir enterrat en vida escapant a través d'una xarxa de filferro que talla, una dona ha de matar a altre home per a poder alliberar-se d'una carcassa metàl·lica programada per a arrencar-li la mandíbula, etc. Aquests jocs, orquestrats per un assassí conegut únicament com Jigsaw («trencaclosques»), eleven a Saw per sobre aquesta pel·licula de terror d'aquest thriller.


SAW 2



Sinopsis:

L'assassí del puzle ha regressat per a una nova ronda de terrorífics jocs a vida o mort. Quan apareix una nova víctima d'assassinat amb els signes característics de l'assassí del puzle, l'agent Eric Matthews s'embarca en una investigació exhaustiva que li permet detenir a l'assassí sense massa esforç. Encara que, per a aquest, ser detingut no és sinó altra part del seu pla. Hi ha altres vuit víctimes jugant-se la vida, i ara li toca al agent Matthews unir-se al joc.

1 comentari:

Fubu ha dit...

Ostia Marta, tu per aqui :P
Doncs mira mira Saw que aixi podras relacionar moltes coses amb la segona :)
Salut