dissabte, de gener 14, 2006

Visites

Cada dia que i penso desde que vaig començar a fer aquesta pàgina em sobte més veure que a tingut els seus fruits, que poc a poc doncs vaig posant coses, si tinc més temps doncs podreu veure que i poso moltes coses pero si tinc el temps reduit com aquets ultims dies doncs no estat molt per el Blog i aixo s'ha fet notar, pero bueno per aixo i sou vosaltres perque pugui afagar del meu temps i agrair-vos per les 5000 visistes aconseguides desde que vaig obrir les portes aquet projecte sense anim de lucre i per diversió jeje. Segur que hi han coses que us han agradat i d'altres s'han fet pesades per a molts (el futbol...) peró bueno cadascu defensa els seus drets que li agradin i per aixo estic jo aqui per molestar una mica a tothom jeje i per fer riure i distreure als amics com vosaltres, molts i moltes ens veiem cada dia d'altres estudieu a fora d'altres heu arribat aquesta pagina i no enteneu el que escric jeje pero bueno l'intenció esta aqui per fer el xafarder i mirar almenys les parides o les fotos de la gent tan bunica i simpatica que tinc aqui que em fan costat, gracies de nou a tots, desde ara mateix i per sempre una forta abraçada a tots/es i esperem doblar aquesta xifra. ^_^