dijous, de gener 05, 2006

Zamora 1 - 3 F.C.Barcelona

El dimarts vaig anar a veure el Barça a la Colonial de nou, alli erem molta gent al principi i vam demanar si compraben el partit i ens van dir que si, aixi que ja ens vam obrir pas i vam esperar a la barra fins que una taula es va buidar i jo mateix vaig anar cap allà nomes aixecar-se, no se que debia pensar la gent pero es l'unica forma de pillar lloc davant de la pantalla, aixi que ja vam començar a demanar birres i a esperar que comences el partit, un cop ja va començar la primera part vam patir molt fins que ens van posar el primer gol... sense comentaris aixo va ser al minut 5!! de partit aixi que vam estar fins al 35 nerviosos perque estabem perdent amb equip inferior al nostre, ( faltaba moltes estrelles del nostre primer equip, com ronaldinho, eto'o, messi, larrsson... entre altres) aixi que ja se sap el Barça te un gran equip sigui a dintre del camp o a la banqueta i va sapiguer aixecar el resultat fins a un 1 a 3 aixi podem estar tranquils per la tornada que sera al Camp Nou i perque portem 14 partits sense perdre i estem fent un nou record que deixara molt a dir, a continuacio us poso els 3 gols del partit, jo em quedo amb el del Marquez de falta, u sento si poso 3 videos pero es que no els he pogut grabar jo i els he pillat d'un altre noi. Salut i visca el Barça!



Gol de Gio



Gol de Márquez



Gol de Giuly