diumenge, de gener 29, 2006

Nit de dissabte

Ahir a la nit vam decidir quedar a la Colonial per començar en un punt el lloc de reunida, de moment erem tres, Toledo, Xes and jo. El cami desde meva casa fins la Colonial va ser una mica complicat ja que amb tanta neu i alguna plaqueta que relliscaba tenies que anar amb compte per no relliscar i foter-te un bon nyapo jeje, vaig arribar sa i estalvi a la Colonial i alli mentres mirabem el partit de futbol que estaba posat a la televisio vam fer un beure, a les 23:45 aprox em va trucar la Mari per a ver si voliem anar al Caprici que l'inauguraben de nou i aixi va ser nosaltres vam anar-hi, la sorpresa va ser quant a mitg cami ens vam trobar a la colla de ma germana i vam fer una guerra de neu improvitzada, allà casi 10 minuts tiranse boles de neu jeje, despres de tant txou vam marxar direcció al Caprici i allà vam fer un altre beure i ens van convidar a patates i a Xupitos, tambe cal dir que vam pasar una bona estona explicant acudits amb la colla de ma germana, al cap de mitja hora vam marxar i a fora vam fer una altra guerra de neu, aquet cop la quina va pillar més va ser la pobra Mari jaja, vam anar a l'Eneas i alli a fora tambe hi havia una bona guerra de neu mes o menos Estola contra Eneas pero bueno jugant jugant com es va veure ahir tambe hi ha gent que no en sap i tira botelles... pero bueno tipics que no sen enteren de la peli, nosaltres vam entrar al Eneas i vam fer uns quants futbolins i un beure i no vam tardar molt a marxar un altre cop i vam anar cap al Caliu (Que si que us vaig veure eh! Maragda, Iona i Adriana) a fer uns bitllars abans d'anar a dormir, 3 per ser concrets, quant vam acabar vam decidir que avui si seguia nevant o la neu s'aguantaba amb el Toledo aniriem a jugar a futbol per probar una nova experiencia... m'he aixecat a les 9 del mati i he anat a mirar la finestra i nevaba molt més que tot el temps anterior i jo pensaba que seguiria aixi tot el dia... he tornat al llit i quant m'he tornat aixecat a la 13h ja he vist que plovia, doncs el nostre projecte ha quedat en aigua jeje.