dilluns, de novembre 07, 2005

1 mes


Avui dia 7 de novembre fa 1 mes que vaig començar aquet Blog, tot va començar a classe fent un Blog aixi amb Html per pasar el rato, vaig veure que podia ser una cosa interesant pero parlant de les meves coses que em pasen diariament i aixi va ser mica en mica el vaig anar perfeccionant i cada dia fare el posible perque sigui del vostre gust perque sempre entreu a treure el cap i riure una mica amb les meves paridetes i les meves batalletes, espero que amb les entrevistes, la canço del dia, els videos On-Line, les croniques i tots els textos que he posat fins ara no s'hagin fet pesats sino tot lo contrari, de veritat moltes gracies a totes les persones que entreu diariament o de tant en tant per apoyarme, tambe donar les gracies a totes les persones que de moment han aceptat fer l'entrevista i cal destacar que de moment ningu s'ha resistit a dir el NO i espero que segueixi aixi de be, moltes gracies de nou.

2 comentaris:

Fubu ha dit...

Ei, moltes gracies per el comentari, u tindre tot en compte a vere :) thanks per entrar cada dia aqui i ser fiel. Salut

eskary ha dit...

jo ja fa dies que li dic al toni que agafem la camara!!! va toniiiiiiiiiiiiiiiiiiii nem a fer un reportatge coi!!!