dissabte, de novembre 05, 2005

L'Informatica

Aquet escrit el vaig fer l'altre dia per l'Eskary pero tambe el vull compartir amb vosaltres perque rigueu una mica i mireu desde el meu punt de vista lo que es l'informatica aqui us el deixo:


Avui en dia es una cosa escencial per a tothom, ja o veieu fins i tot els nostres pares tenen curiositat per apendre a fer anar un ordenador o mirar que hi surt per la pantalla, sempre preguntat exclamant cullons i aixo perque es i aquesta altra cosa. Una cosa que recordo que li va sobtar al meu pare ere veure un seu amic atraves de la webcam allo el vais veure i el va emocionar i fins i tot parlant amb ell per aquí a l’ordenador va ser una gran experiencia per ell ja que no en te ni idea ja que no es el seu treball fer-los servir, jo o entenc en canvi la meva mare si que ja el sap fer anar més perque a la feina el fa anar. Els nens d’avui en dia saben més coses que nosaltres o aixo sembla ja que pujen més ensenyats pero bueno encara els i falta bastant per arribar a saber manejar-ho tot, cal destacar que molts nens de 10 anys ja tenen Messenger ja veieu com pujen aquetes criatures d’espabilades. Tambe gracies a l’informatica es poden fer moltes probes per tirar endavant la medicina que moltes vides esta salvant. Els ordenadors ara semble que s’ha afluixat una mica el boom d’anar treguent cada dia una cosa nova ja que abans era sempre aixi que si pentium 1, al cap d’un temps pentium 2, despres el 3 i fins ara al 4 i ja semble que estan una mica parats, aixo tambe va be per les postres butxaques que son les quines o noten més perque som uns capritxosos, tenim ganes de provar lo més nou i estar a l’ultima i no em digueu que no eh! Jeje. Aixi que en aquesta vida sino saps d’informatica lo basic no podras fer moltes coses aixi que si estas llegint aixo vol dir que ja tens almenos uns coneixements.