dijous, de novembre 03, 2005

Entrevista a la Silvia Iscla

La Silvia una noia que conec ja desde fa molts anys, tambe la vaig coneixer per aqui a internet, mira que es de la Seu pero hi ha bastanta gent que he conegut gracies a internet. Quantes festes, basquet, nits... hem pasat junts Silvia no seran poques i esperem que aixo segueixi, la Silvia es una noia molt simpatica ja que tambe t'escolta i ella sempre te saludara i si tens algun problema t'ajudara, aixi que silvia una abraçada i gracies per contestar aquetes preguntes d'acontinuació:

El primer any fora de la Seu com el veus?
Quan estas a la Seu es tipic sentir; Tinc unes ganes increíbles de marxar a estudiar a fora, vaia merda de poble i tal..Pero la veritat quan marxes a fora, suposo que també passa només el primer any,no ho se,pero el que volia dir es que tens ganes de tornar a la seu, veure els amics que tens aquí, en el meu cas la gent que estudia a Barcelona,etc. En el meu cas de moment tot va be, estic estudiant a Lleida i tinc amigues tb estudiant allà.A més suposo que un punt a favor es que estic a una residència on la gent es molt amable i tal.I la festa és..uff..no ho sabria definir!jeje

Color preferit?
Kuan era xica si k en tenia un que era el groc, xo ara..no et sabria dir un color en concret.Un color que no magrada gaire x no dir gens es el rosa.xD

Una canço?
Wno..aixo de les cançons puc dir que hem va a temporades..Ara mateix m’agrada molt Carlos Baute-Te regalo i Efecto mariposa-No me crees.

Que en penses de la Festa Major de la nostra ciutat?
Fa cosa de 4 o 5 anys que hem quedo,abans els meus pares hem feien marxar d vacances.Que en penso? Wno doncs que esta prou bé, la veritat es que de la festa major lo que m’interessa més son les nits xD Les casetes i el poli..wai xD Ara mateix tp sabria dir res en contra,nose,Es que basicament potser el k faig es surtir a la nit i de dia dormir xD

Un record de la teva infancia?
Tinc records bons i no tan bons.Un de bo, doncs els estius que agafavem la bici amb les amigues x anar a alas a fer una “cabanya” i anar alla cada dia pq vam adoptar un gat i li portavam lleteta xDD

Un lloc?
On estigui casa meva..jeje.Lloc..qualsevol agradable, que hi estigui bé. El local era un bon lloc..

Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho:
Ja que m´ho deixes fer, doncs ho aprofitare :P Res saludar a “les del KU” k espero k els i vagi tot d pm, i nose a tota akella gent k coneixo vamos xD i nom descuidaré pas saludar al FUBU :P

1 comentari:

Fubu ha dit...

jijiji es qui te que ser te tota la raó :P