dilluns, de novembre 21, 2005

Entrevista al Rafa Ruiz

Aqui una altra gran persona que conec desde que erem nanus 5 anys? quins records tiu entre l'albert Vives, anar a correr a fora amb el Moix, anar a jugar a futbol, basquet amb el mateix col·legi, despres arribara el Basquet del Sedis que tambe jo i vaig estar molts anys i tu estabes allà al costat amb el Ferran, l'Aleix... que be que ens o haviem pasat, moltes tardes jugant alguna que altra consola a casa d'algun "Master System 2" potser la millor consola o la "Mega Drive" totes de Sega clar aixx o les gamberrades que haviem fet junts, les cabanyes que s'havien construit pensant en mil coses, t'enrecordes d'aquella que vam fer al costat de la boixadera gran que era de pedra amb les seves torres i tot de control? buaaa impresionant aquells anys no ens els treus ningu i ara que sempre ens veiem els cap de setmana per el nostre Ghetto aixx bueno cuidat molt tiu que se que estas allà estudiant i nomes ens veiem poc, aqui us deixo l'entrevista:

Perquè el básquet Rafa?
Primer de tot, que hi ha de nou Negraco?, ara si et puc respondre xD El básquet, si et dic la veritat no en tinc ni puta idea, suposo que perquè és on va manar a parar tots no?, i mira m’ho he passat molt bé mentres a durat, si o no, tons?

Color preferit?
Transparent nanu, per poder veure-ho tot. I si aquest no val, el negre, perquè no vegin res :)

Una canço?
Puff aquesta pregunta no me la pots fer xD, no tinc una cançó preferida, és a dir, depenent del moment te’n diria una i depent d’un altre moment un altre, i podriem estar dient cançons tota la nit , t’ho asseguro, sóc molt fanàtic de la música.

Com es la vida de cada dia per Lleida?
Com a la seu, es un poble però en gran, val la pena viure a lleida, és un gran poble molt trànquil. I quan hi ha boira encara més, m’agraden molt els dies tristos, em fan sentir bé, i si plou una mica encara millor.

Com veus el teu futur?
Malament xD, no el veig enlloc el meu futur. I en part millor, no es bó conèixer el teu futur (això diu el Doc Brown a Regreso al Futuro, i jo li faig cas). M’agradaria curra poc i guanyar molt xD, i si pot ser al Japó.

Un lloc?
A la coba d’una cascada, perquè no, es un lloc fosc i amb el soroll de l’aigua tot el dia sonant de fondo, que més vull … un pc xD, quan hi hagi wifi a alguna cascada, m’ho pensaré.

Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho:
Joder, no!, perquè segú que em deixaria a molta gent, i desprès ja saps que passe …
Com a molt saludaré a la colla del Local Wc … i va a la gent de la seu, així els incloc a tots. Per acabar, doncs et saludo a tú Antuan, però total ja saps que sóm els guardians del Ghetto, i ens veiem cada dissabte de patrulla, així que no cal dir res més. Salut!



Aqui l'any 2003 quant els 2 vam anar a la Campus Party per primera vegada, tambe hi havia el pujan. Salut Germà.

1 comentari:

Adriana T ha dit...

Goita l'altre cirerer! jeje

Salut!