dijous, de novembre 10, 2005

Entrevista a la Mery de BCN

La Mery es una noia que vaig coneixer aquet estiu pasat a la Festa Major d'Organya, cal destacar que em va maravellar que amb ella es podia parlar de tot el que vulguesis i tenia resposta a tot, una noia molt llesta i molt simpatica aixo per damunt de tot, aquesta noia estiueja aqui adalt entre Organya i el Pla de Sant Tirs pero viu durant tot l'any abaix a Barcelona, aqui us deixo l'entrevista que li vaig fer:

Que en penses de la Seu d’Urgell i de la seva gent?
Per a mi la Seu està molt bé perquè pujar algun cap de setmana i desconectar de la rutina de Barna i de tot, em va molt bé, faig un canvi d’aires veig a la gent i surto un ratet, s’ha de dir que és molt serio les tajes que pilleu jajaja però està molt bé!Lo que fa mooolt fred!xDD. No conec molt a la gent de la Seu com per opinar sobre com és.. però pel que veig hi ha de tot com a tots els llocs. Això si hi ha gent molt maka i que m’alegro molt de aver conegut!

Color preferit?
Preferit preferit cap..jajaja! però per dir-ne algun diria el verd.

Una cançó?
Ui moltes cançons. Nose avera una cançó que significa bastant per mi és Someday de Nickelback encara que ja fa temps que no l’escolto. Weno i cançons que escolto ara que estan bastant bé són de Pereza les cançons Lo que tengo yo dentro i Princesas i també m’agrada bastan el Sueño de morfeo.

Que n’opines de l’Esport, en practiques algun?
No jeje! Porto dos anys sense fer res de res..
Però n’he fet molts anys d’esports. He fet patinatge artístic 5 anys al meu colegi feiem competicions amb altres clubs i també festivals per la festa de final de curs..jajajaja!!Després vaig fer també gimnástica esportiva (barra d’equilibri, paral•leles,..)buf era xulíssim!!a les paral•leles feia voltes canaries i coses rares que eren la ostia bueno i finalment bàsquet però aixecar-me d’hora els dissabtes per fer partits no era lu meu..xD

Algun record de la teva vida?
Ja que parlem de la Seu i tal doncs diria els estius que he pasta quan era més petita amb la Laia una amiga d’Andorra que també anava al Pla, sempre amunt i avall am la bici o excurcions que feiem per allà la muntanya i les osties que em fotia jo baixan amb la bici x la muntanya... molt serio jajajaja! I arribar a casa tota plena de pols i amb rascades a brenar xD!

Un lloc?
A l’apartament de la Marta a Segur de Calafell! Els caps de setmana que em passat allà inolvidables!!

Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho:
Doncs nose saludar a les meves amigues d’aquí a Barna! També saludar a la meva Martetaaa que està a EEUU que no la veure fins l’any que ve i també saludar a la gent de la Seu! Vaya saludar a tothom que conegui jajaja! PeToNsssss!!!

2 comentaris:

eskary ha dit...

Toni se que t'ho vaig dir, pero cada dia hem sorprens mes amb les entrevistes, digam on es coneix gent aixi de ben parida. M'ha fet gracia el comentari que ha dit "que a la seu pillem tajes molt series" no es el primer cop que una persona de fora ho diu, sera veritat? Som uns borratxos? Jo crec que si, els cops que mes he begut ha estat surtin per aqui, es com si la gent t'animes. Per cert Mery tens uns ulls preciosos.

Fubu ha dit...

Eskary iee jajaja bona noia aquesta Mery si (els ulls tambe) buaa pues no se eskary deura ser veritat que tenim aquella fama de tajes que ens veuen aixi desde fora jeje si ja o diu una noia que viu fora imaginat xDD Per flipar :)

Visca els gatulins nocturns.