dimarts, de novembre 01, 2005

Dia de Tot Sants

Al mitgdia m'ha trucat el meu amic Quique per a vere si anabem a jugar a futbol i si a estat aixi a les 16:00h hem quedat per anar-hi, 5 minuts més tard han trucat al timbre de casa i toma sorpresa els meus cusins de fora que ens han vingut a dir una sorpresa que ens a alegrat molt eh culbert! jijiji, despres hem dinat i no res a la dutxa i cap a castellciutat a jugar a futbol amb la colla, avui erem 11!! deu ni dor (Mari, Culbert, Mari Pili, Gerard, David, Marc, Toledo, Xavi, Xes, Quique i Jo) i molt be, ahir a la nit el Xes va prometre que jugaria i aixi a estat s'ha desfogat el nene i a marcat 3 gols i tot imaginat jeje, a estat un partit prou interesant ja que els equips han estat equilibrats, hem jugat 2 hores!! casi res tot aixo per cremar la resaka jejeje. Al acabar el partidillo hem decidit d'anar a Castellbo a fer un brenar amb pa amb tomaquet amb embutits, allà hem rigut bastant Toledo ets el crack jeje i no res ara ja estic a casa ben fart de menjar jeje.