diumenge, de novembre 20, 2005

Nit de Festa

Ahir desde les 14:00 ja em vaig posar la camiseta del Barça per viure a lo gran el derby, a les 15:30 vaig anar a casa del Geri, allà hi havia tambe el Toledo que tambe ja anaba preparat jeje i tot seguit ja ens va pasar a buscar el Marc i vam anar a buscar la Pili, anabem a jugar un rato a futbol com cada cap de setmana a castellciutat, la sorpresa va ser quant vam arribar i la pista ja estaba ocupada, potser feia mitg any que no ens havia pasat pero bueno no pasa res nosaltres amb el nostre equip i els altres 2 vam fer un triangular, qui marcaba es quedaba al camp i entraba l'altre i tot el rato aixi (salut Grau que tu tambe i erets xD) i bueno fins les 18:00h vam estar alli fins que es va fer fosc en plan masoques jeje. Despres ja vam decidir d'anar a buscar lloc per veure el Barça i vam anar ja cap al Celler alli ja vam pillar una taula i 4 hores ens vam estar allà, birra i birra darrere birra i cants darrere cants, quant va acabar el partit vam surtit al carrer amb el cotxe del Xes i vam anar a celebrar-ho com uns campions per la Seu, pasant per alguns bars merengues tambe a pitar jeje, despres vaig anar a casa a canviarme i amb el Toledo vam anar a l'Orient a fer un beure més i unes braves de les bones ja que allà les fan molt bones sempre m'han agradat, al surtir el Toledo no en tenia prou i va entrar a l'Eugenio i va comprar una Xibeca jajaja producte català i ja vam anar baixant cap a l'estola i Eneas on vam anar a jugar un rato al futbolin i a celebrar-ho amb la gent que hi havia per alli, va ser una gran nit ja que se m'ha fet molt curta i aixo a estat per la inmensa majoria que m'ha fet pasar una bona nit, riguent, cantant i brindant tot sigui per el nostre Barça en un classic que es repeteix 2 cops a l'any, Visca el Barça!