dissabte, de novembre 05, 2005

Mati de tranquilitat

De moment avui esta siguent un dia molt tranquil per les poques hores que porto despert, he dormit com un gos perque vaig anar a dormir a les 4 i m'he despertat a la 13:30 deu ni dor no? tambe a les 9:30 m'he despertat per esmorzar perque veigueu, me fet un got de llet amb un donuts del Mos jeje i despres me tornat cap al llit i despres a la 13:30 m'he despertat com he dit i doncs si si tambe ja he dinat, buaa un bon crep amb pernil dolç, atun, tomata... un parell de talls de domillo i una mandarina i per beure una bona moritz que em venia de gust ja veus els dissabtes fins i tot per dinar una cervesa aixo es la meva fi? no pas jejeje estat per aqui a internet i he vist una pagina que te regalaben 1€ si si per jugar al bingo on-line, amb aixo te donaben 4 cartrons i bueno he anat fent i casi em toca un bingo per 2 boles casi em toquen 33 euros, pero bueno tampoc no i creia massa amb aquet joc perque la primera partida que he fet nomes m'han surtit 2 boles de 68 que se n'han jugat, si algu i vol jugar que mo digui que li dire la pagina. Ara a la tarde anire amb l'Eskary a donar una volta que no se que vol mirar d'equips de musica, ens veiem a la nit per els Pubs gent.