dissabte, de novembre 26, 2005

Pop a la gallega

Ahir a la tarde vaig estar amb el culbert and Mari, xes i Xavier, vam anar a la font del lleo a parlar un ratet i ens va ensenyar el Xavi 180 fotos d'Alemanya i Holanda que i va estar aquets dies, moltes fotos guapes i curioses. Despres ja vam marxar d'allà pq ja feie fred del bo "2ºgraus" i no res despres de donar un tomb amb el Cotxe la Mari em va convidar a seva casa a Sopar ja que era el cumpleanys de la seva mare i amb motiu perque feien Pop a la Gallega i a mi m'agrada molt jiji doncs jo vaig acceptar i a les 21:15 ja estabem a seva casa i la seva mare em va ensenyar com es cuinaba i tot el process (algun dia o intentare a fer-ne un jeje ja us avisare) era un pop de 3 kilos casi i es posa en una olla tapada fins que bulli un cop comenci a bullir es treu la tapa i ja es deixa el foc a tot gas i mes o menys una horeta i 10 minuts es te que tindre aixi i mica en mica el vas punxant i el vas girant de banda i pim pam ja el tens cuinat, despres el tens que tallar amb troçets i posar-hi el picant. Ja arriba l'hora de sopar i ens criden perque anem a la taula, mentres vam estar a la habitacio de la mari escoltant musica i arreglant algunes coses del pc, i no res a la taula hi havia 3 plats tots plens de pop deu meu jo sol em vaig menjar un 45% del pop jajajaja i ja estaba ple i encara hi havia unes patates bullides que tambe eren l'ostia, ensalada, aixo de primer i jo els i vaig dir bueno aixo ja deura ser tot el sopar no? i em diuen no no que ara s'esta fent carn jeje la carn tambe era gallega i buaa bunisima. Les copes del beure sempre estaben plenes pq s'acababen rapid jeje i que si ara lambrusco, vi negre que jo no en vaig beure, Xupitos de KINA, Xupitos d'Orujo d'herbes, Champany per brindar, Cafe amb ell i el plat fort era la "Caimada gallega" aixo s'agafa alguns ingredients de fruita com poma, platan, canela, llimona i cafe i en un bol de ceramina es posa tot i despres si afegeix tot de Orujo blanc i es posa a cremar i es va remenant, fa un foc de color blau molt intens i es molt wapo i venga al cap de 10 minuts més o menys s'apaga i es serveix i aixo si que pega ostia, m'en vaig beure 4 i d'allà ja vam surtir amb una torradera que jo flipaba i jo nomes anaba a sopar no a beure ja que em reservaba per avui dissabte jajajaja. Tinc que donar les gracies a la Mari i als seus pares per haver-se portat tant bé, thanks. Culbert tindrem que fer més caimades tiu, pero que al costat hi hagi orujo d'herbes tambe eh!.