dimecres, de novembre 16, 2005

Segueixen els examens

Avui a la tarde a primera hora ens a tocat base da dades, si recordeu l'altre dia vaig fer un examen d'aquesta asignatura i doncs vaig dir que no m'havia anat gaire be, doncs anaba acertat l'he suspes grr pero la profe s'enrotlla i ens deixa fer una recuperacio aquet divendres mateix (aixo pot ser positiu? esperem que si) i no res els quins han aprobat els ha deixat marxar i nosaltres ens hem quedat a repasar l'examen i aixi hem aprofitat per agafar algunes coses que encara no ens quedaben gaire clares almenys a mi. A tercera hora o sigui despres del nostre descans, hem tingut un nou examen aquet es de "SI" on i toquem comandes de router, l'examen m'ha començat molt malament perque no estaba concentrat ja que a classe es un txou xD es te que dir la veritat per davant de tot, pero mica en mica he anat llegint les preguntes un parell de vegades i anaben venint les respostes que jo creia oportunes, el resultat totes les preguntes respostes menos una, ara tindrem que esperar al proxim dia que potser es dema o divendres perque ens diguin la nota d'aquet examen i del anterior que vam fer, tambe estic patint per la nota de FOL, crec que no soc l'unic ja que no ens va gaire be a ningu de classe, ja us anire informant.

1 comentari:

Fubu ha dit...

thanks, a ver si tenim sort tiu ;)