dilluns, de novembre 14, 2005

Crònica del Gigi d'Agostino a la Big-Ben


Com us he dit ahir dia 12 de novembre vaig estar a la Big-Ben i havia el Dj Italia Gigi d'Agostino, un gran DJ, va estar punxant entre 3 hores i mitja més o menos, la gran fallada del viatge va ser el nostre amic Xes que al final no va vindre pero bueno li enviem una forta abraçada i a ver si per el proxim dia s'anima a vindre :), tambe cal destacar de la discoteca que era la primera vegada que i anabem tots ja que no hi haviem estat mai, la primera impresio va ser molt bona ja que es una discoteca seria amb els segurates amb traje i tot jeje, l'entrada costaba 11 euros i amb flyer 10 euros, la discoteca te tres sales o almenos son les que vaig veure jo jeje, una adalt que es rollo cistella de musica, la del mitg que es la central on i solen punxar dance i la de sota que era la House, l'ambient estaba a petar pero encara te podies moure que ja era algo important.
(Si pitxeu sobre les imatges es fan més grans)

Aqui era just a la surtida de la Seu, Toni, Geri, Culbert and David



Vam parar a la braseria de Ponts a Sopar, allà si menja molt be, si teniu l'oportunitat d'anar-hi ja sabeu



Vam arribar a Mollerussa i vam anar a mirar l'habitació on es quedaria a dormir el David que era el que conduia i ja vam anar cap a la Big-Ben, el nostre amic Guti ens el vam trobar allà, ja havi quedat amb ell ja que havia estat unes quantes vegades per telefon, ens vam trobar al parking i ja vam entrar cap a dintre, vam anar a treure les entrades (Gracies Guti jeje, aqui podeu veure com era l'entrada, jo amb tot el morro me la vaig quedar, en principi quant demanes la primera consumició tens que donar el tiquet i jo vaig estar parlant amb la cambrera a ver si em podia tornar el tiquet i mel va tornar, si hagues sigut un pufes doncs l'hagues tornat a gastar pero jo no o vaig fer aixo. ^_^



Just a dintre vam anar a alguna barra, a la sala central estaba ja a petar i vam anar a la de sota a la House que estaba molt tranquil, alli es on em van fer lo de l'entrada (Gracies cambrera), aqui una foto a la sala de sota amb el david i Guti.



Foto amb la cambrera enrotllada



Despres d'una mitja hora a la sala de sota fent alguna que altre beure vam pujar cap a la sala del mitg o sigui la principal allà tambe vaig tirar una foto pero No es veu gaire be pero i surt el Gigi d'Agostino punxant



Aqui el podeu veure de més aprop



Al mitg de la pista amb tota la festa a sobre ens vam fer una foto i aixi va surtir



Aqui podeu observar l'ambient que hi havia a la pista central amb el Gigi d'Agostino perque us feu a la idea









Durant part de la nit quant estaba punxant el gigi van anar caiguent coses del sotre, com serpentines, confeti, bumbolles buaa aixo si que molaba eh Guti jajaja o fum, aqui la millor foto gracies David per la foto



Quant el Gigi d'Agostino va acabar vaig intentar fer una foto quant va anar a saludar a la gent pero em vaig despistar i aixo es lo que va surtir jaja (Mireu la fletxa es ell sisi)



Un cop va acabar el Gigi d'Agostino l'escenari on estaba va quedar buit



Poc despres ja va tornar a estar ple de ballarins i ballarines aquet escenari



A una tarima i podies veure un home ja bastant gran ballant que era la ostia ja que ballaba de tal forma que es inexplicable es tenia que veure podies riure molt jejeje
pero que quedi clar el tiu su curraba amb cada pose




I despres ja va començar el Dj que esta sempre allà que es el Jose que vaig tindre el plaer de parlar amb ell un ratet



Vam pujar a la sala de adalt peró ja l'estaben tancant, sort que vaig tindre temps de fer una foto que en canvi no vaig fer a la sala House grr, el Dj es el Mario ben parid llastima que no em van deixar més temps per parlar amb ell ja que com he dit tancaben la sala de adalt.





La part de decorar la discoteca amb coses del Dj que i va esta molt be, aqui una pedazo foto del gigi a la pared.



A la discoteva hi havia més persones conegudes, com l'eskary el meu company de classe, tambe hi havia la Neus (Leus) i al ShinChan d'Andorra, aqui podeu veure la foto



Vam estar a la discoteca fins les 6 o sigui fins que estaben posant l'ultima canço ja vam desfilar per surtir amb la calma i aqui va ser quant vaig fer la foto de la discoteca desde fora ja que al entrar no la vaig fer xD



Despres vam anar cap al Hotel on es va quedar el David i nosaltres vam anar a fe el Vagabundo, vam donar una gran volta per Mollerussa, no hi havia casi ningu perque alguna persona si que vam veure pero res de res, vam anar a una pastisseria on el Culbert va comprar menjar, amb el Geri no podiem menjar estaben crujits jejeje, com durant tot el dia va estar ploguent vam decidir anar cap al cotxe ja que allà almenos estariem sota cubert i no ens mullariem, aqui una foto nomes arribar encara es pot apreciar que estem mullats.



A dintre del cotxe ens vam fotre un fart de riure ja que no podiem dormir al principi, el primer a caure va ser el Geri que al cap de 15 minuts ja estaba KAO, amb el culbert vam estar parlant un rato que per cert estona abans va tornar a marxar al forn a comprar més menjar jeje, jo nomes vaig dormir 20 minuts i em va despertar un cotxe que es va posar al davant amb musica Hip-Hop a saco jaja i no res que al despertarme em vaig girar i el Geri de cop es va despertar i ja esta ja la vam tindre liada jaja ja no vam parar de fer parides i de riure fins a les 11 menos quart que va vindre el david al cotxe i despres el viatge de pujada encara teniem piles per no dormir almenos el Geri que estaba molt animat jaja i aixi acaba la surtida a la Big-Ben a veure el Gigi d'Agostino, ara caldra esperar fins el dia 10 de decembre per anar a veure el Gabry Ponte que aquet es el puto jefe. Salut i gracies a tots/es per ferme pasar una gran nit.

3 comentaris:

eskary ha dit...

Sou tots uns torrats! xD jo l'unic que anava be!!! hahahaha quina festa aisss encara m'estic recuperan de la big! big! S'ha de repetir...

Fubu ha dit...

Sou la ostia jeje anabem tots be aixo esta clar :P som uns angelets cullons jiji venga que el dia 10 i tornem ^_^.

eskary ha dit...

leuS jernes el dia 10 et reto a bufar al a maquina que pagues un € a la surtida a veure ki dona mes!