dimarts, de novembre 08, 2005

Entrevista: Marc Vila

El Marc Vila fa molts anys que el conec, aixo deu ser gracies a m'ha germana ja que son de la mateixa edat i tambe gracies que anabem al mateix Col·legi, allà segur que hi has pasat els millors anys de la teva vida Marc eh?, cal destacar que es un noi molt simpatic noies no el deixeu escapar jeje, som casi veins, com diguem som del Barri jeje, aqui us deixo l'entrevista d'un noi que li agrada molt la festa ja que no para mai:

Festa, Festa i Festa vols dir que es bo per la Salud?
Si, si surts de manera sana i amb un ambient favorable…. Pero com tot, els excessos son dolents.

Color preferit?
3 amb un no faig : Groc, Blau i Negre.

Una canço?
Buff… vaig variant segons l’estat d’ànim, suposo que si e de triar ara – I don’t want to miss a thing (Aerosmith)

El Barça, desde quant?
Des que tinc us de rao.

Un record de la teva vida?
Impossible, molts i diversos no em puc quedar amb un nomès, no tinc memoria selectiva jaja

Un lloc?
Casa meva, ara la de barna

Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho:

Saludo a tots aquells que llegiu aixó i ús animo a participar a la pàg del Toni!!