dijous, de novembre 17, 2005

Dijous de Futbol

Avui a les 19:30 m'he disposat anar a buscar al meu amic Sergi Toledo, ell viu a l'altra punta de la seu pero bueno no m'ha fet res anar-lo a buscar, jo avui estaba motivat per caminar i he anat a buscarlo, cal destacar que el fred ja arribar aqui adalt perque he tingut que agafar la jaqueta per primer cop. Un cop l'he pasat a buscar hem baixat fins al poliesportiu que esta a l'altra punta de la seu o sigui que avui he fet un triangle caminant jejeje, al camp de futbol hem començat un 4 vs 4 i ha anat arribant gent fins fer un 6vs6 i a estat bastant equilibrat al principi fins que l'altre equip ens agafat bastanta ventatja com sempre no se que pasa jeje i despres hem remontat i els hem guanyat de 2 al final 11 a 13 crec que a estat el resultat final, tambe cal destacar que avui m'enportat una bona trompada a l'espinilla pero a estat involuntariament encara sento el mal grr, son coses del futbol sino vas ben equipat te pot pasar aixo i d'altres coses. Un cop acabat hem pujat cap a casa, a tornar a fer una bona patejada, abans he deixat a tota la penya al Lokal WC (Saludo al Abert que entra cada dia i al Segu!) avui aquestes 2 persones me les he trobat que surtien del seu Lokal, jo he marxat cap a casa a posarme Reflex a l'espinilla i ara toca fer un bon sopar per agafar forces de nou i a estudiar una miqueta a ver si trec forces per treure l'assignatura endavant.