dimarts, de novembre 01, 2005

Crònica: Els Bunkers Segona Part (Fi)

Despres del bunker tan gran que vam visitar, vam decidir anar a un altre bunker que a mi em va impactar bastant perque esta tambe super amagat ja que esta dintre d'una pedra i l'atrevesa tota.
(Si pitxeu sobre les imatges les podeu veure més grans)

Aqui podeu observar la pedra desde lluny



Dintre d'aquesta pedra es pot observar que tambe hi havia llocs per posar les armes si fes falta per controlar la zona




A dintre d'aquet bunker no estabem pas sols, ja que hi havia un rampanat allà descansant jeje, tambe podeu veure les parets que estan picades a pic i pala



Al surtir de la pedra per l'altra banda es ben curios que hi hagin unes escales que portin cap abaix, ja que porten a una altra entrada d'un pasadis que porta a un mirador perque tambe puguesin controlar



I ara les escales amb la trupe menos jo jajaja ja que era el qui tiraba les fotos



Una de les fotos que la vaig fer per fer pero que més m'agrada es aquesta ja que esta tirada desde el mateix bunker desde on disparaben o controlaben i queda molt be per la vista i tot



Despres ja vam marxar del bunker de la pedra i vam anar a uns altres bunkers amb més passadisos i nomes vaig tirar una foto de la entrada ja que a dintre em vaig quedar sense llanterna jeje i no podia mirar la camara perque estaba molt fosc



Al acabar de veure el anterior vam anar a Mussà un poble que esta per la muntanya on diuen que hi han sobre 60 Bunkers petits i en vam visitar un ja que ja s'estaba fent fosc, aqui podeu veure la foto



Al acabar l'escursio ja que no vam tindre molt més temps per fer gaira cosa ja que ens teniem que moure d'un lloc a un altre vam decidir de plegar ja que es feia fosc i vam anar a Cal Peret a fer un beure i unes patates fregides



I aqui acabar la primera escursio als Bunkers amb el Xavi, Xes, Abel, Enrique, Molano, Totil, Eskary i Jo mateix servidor, cal destacar que a tots els i va agradar molt tot i esperem fer-ne una altra quant tinguem temps ja que ens en queden alguns per visitar pero aquets no son tan grans com aquets que vam veure aixi que fins la proxima.