dimarts, de novembre 01, 2005

Entrevista a l'Adriana de Montgat

L'Adriana de Montgat la vaig coneixer aquet estiu a la Festa Major de la Seu, es una noia molt simpatica, ens os vam pasar molt be, ella va demostrar estar al nivell de pukar el escenari del Rap-Seu per cantar una canço junt a la cristina pero no tenien la canço i bueno van fer una mica el Xou i su van pasar molt be, cal destacar que quant estat amb ella es una noia molt agradable que t'escola i esta pendent de lo que dius i espero veurela aviat ja que aixo de quedarse a la capital no es bo jeje, aqui va l'entrevista:

Perquè la platja i no la muntanya?
Perquè on estigui la calor de la costa,el mar, la sorra x apalancarte i els xiringuitos,no hi ha res que ho pugui substituir. I a part d’això,el fred, els insectes,etc. no és que m’agradi gaire….uns dies si,però molts ja no…

Color preferit?
El vermell

Una cançó?
Tal como eres del Canto del Loco (per motius d’aquest últim estiu)

Que en penses de la Seu d’Urgell?
Que les tajas allà són algu fora de lo normal…jeje. I que la gent val molt la pena conèixer-la!!

Un record de la teva infancia?
Molts records, però suposu que el més macu és la amistat amb dels meus millors amics que encara ho són i que esper-ho que ho segueixin sent durant molts anys.

Un lloc?
Santorini (una de les illes de Grècia) ja que val molt la pena anar-hi. No només per lo macu que és,sinó també per la tranquil•litat que transmet la illa i la gent d’allà. Bueno, i també pels records que em porta aquesta illa.

Si vols saludar algu ja saps pots fer-ho:
Ui! em posaria a saluda a tota la gent, però això dedicaria massa temps…jeje. Que es donguin per saludats tots aquells que em conèixen, ja sigui desde fa molt de temps o no tant. 1ptonas!!