dimarts, de novembre 01, 2005

Nit magica


Una nit que recordare durant molt de temps, per començat he anat a casa del Guti a celebrar la castanyada, la seva casa estaba molt ben adornada per flipar de veritat, m'ha impactat sobretot el fum que casi m'ofego jejeje em volien matar xD hem començat celebrant-ho amb un xupito de whisky Peach els que erem (Guti, Sandra, Imma, Cris and Mua) despres amb el guti hem celebrat com bons catalans amb un xupito de moscatell que bona que es aquesta beguda, despres el guti ens a tret un ataut petit tot ple de castanyes i al fondo hi havia un cadaver de plastic pero estaba molt currat jeje, despres ja ha tret el beure buaa sera per beure pero bueno jo he seguit tota la nit la mateixa tendencia sino despres hem senta malament (Vodka and RedBull) quant hem estat una mica contents o sigui quant portabem 3 cubates hem començat a fer jocs deu meu jeje, hem jugat primer a la Manta o (llençol xD), pobra cris com a pillat jejeje s'ha quedat amb tanga... pero despres u a acertat molt be nena :P, tot seguit amb un cubata de més hem jugat al Psicoleg pobre guti l'hem tornat boig jejejeje i per acabar hem jugat a la figa que aquet si que us explicare de que va, tu t'estires al terra de panxa abaix i te tapen el cap amb un llençol i set estira una persona a sobre i tens que adivinar qui i tens, es pot dir qe 3 cops que m'ho van fer o vaig acertar jajaja que bo jeje cris jiji, hi hagut un cop que 3 persones se man pujat a sobre de cop pero clar tens que acertar tambe qui i tens a sobre u sigui que... te tela, despres de tans jocs i un altre cubata jajaja perque amb tot el ambient que teniem baixaben molt be i no es feia pesat el beure. Deixem la casa de banda i marxem cap a l'Eneas on no hi he arribat a entrar jajaja, nomes he entrat a l'Estola 5 minuts (record meu si si David pa que veas jejejeje) despres ja hem marxat cap a la Murga amb tots i es pot dir que hem rigut molt tambe allà, cris que sapiguis que soc el 12 tu mu vas dir jejeje, la sorpresa a estat quant m'han dit que tancaben a les 6 del mati buaa deu ni dor jejeje quin desfase amb l'Abel (Vaya taja portabes campio) and Totil per alli jiji, despres he baixat amb la cristina perque portaben un bon pedal i teniem que caminar, l'he acompanyat a casa de la Sandra que ens estaba esperant alli i elles ja han marxat i jo he seguit baixant caminant i ara tipic una mica de resaka pero a valgut molt la pena, moltes gracies a tots/es per aquesta nit tant maravellosa.

PD: Faltabes tu Rubia aixx llastima que no hagis pogut pujar.
PD2: Totil gracies per el Ronaldinho
PD3: Abel gracies per aquell Xupito tiuu deu meu quin fart de riure xD
PD4: Eskary gatuli xDDDDDD
PD5: Dave and Pasku no pase res :)
PD6: No vaig veure a cap de la meva colla!!! :(