dilluns, de novembre 21, 2005

Motivació

Avui a la tarde a ultima hora estabem per allà a classe tot tranquils i de cop amb el Senyor Jordi Grau ens hem motivat al parlar del carnet de conduir i ens hem posat de data limit el dia 15 per examinar-nos, que comporta aixo doncs una mica de sacrifici i ara a sobre que ja tinc tot el dia ocupat doncs farem el que podrem aixi que tindre que apretar amb aixo que ja "huele" que he vist pasar molta gent jo per l'autoscola i d'una punyetera vegada aixo te que caure eh! "Grau". Esperem tindre sort i durant aquets dies apretar tot el que podrem. Si algu sap alguna tactica aixi per motivarte més o alguna per estudiar de ways ja sap que m'ho digui que no su calli, moltes gracies d'antelació.

2 comentaris:

Fubu ha dit...

esa Yaki nena, doncs jo a ver si puc fer més de lo que em crec i almenys la teorica i ja estaria molt molt content perque per mi es un gran repte :P Venga posati tambe si pots almenys per la teoria.

eskary ha dit...

Tactica... es el que vaig fer jo, una hora al dia a l'autoescola + 1 hora de testos a l'autoescola + 2 hores de testos a "conduceya.com" CADA DIA! DURANT UN MES! jo mel vaig treure aixi i a la primera, en nomes un mes! APRETA, MOLTS TESTOS I MOLTA SORT!